Sain keskenmenon kuukausi sitten ja jälkeen päin olen miettinyt sitä kun olen rh- ja mieheni on rh+.Kysyin lääkäriltä tarvitsenko sen immunoglobuliiniruiskeen kun viikkoja oli vasta 5 kasassa.Lääkäri sanoi että ei tarvitse koska luonto hoiti keskenmenon,siis että se ei ollut päässyt kunnolla edes alkamaan.Siltikin olen miettinyt että olisiko ruiske pitänyt silloin ottaa kuitenkin,kun olen lukenut että jotkut ovat saaneet sen hyvin varhaisessa vaiheessa(kun ovat siis kokeneet keskenmenon.)
Epäilen että keskenmenoni alkoi jo viikolla 4 koska minulla oli jatkuvasti maha kipeä.onko täällä muita joille käynyt niin että sanottiin ettei ruisketta tarvitse ottaa?siis jos on kokenut keskenmenon varhaisessa vaiheessa?mihinkään lääkärintarkastukseen edes jälkitarkastukseen minun ei tarvinnut mennä.
Epäilen että keskenmenoni alkoi jo viikolla 4 koska minulla oli jatkuvasti maha kipeä.onko täällä muita joille käynyt niin että sanottiin ettei ruisketta tarvitse ottaa?siis jos on kokenut keskenmenon varhaisessa vaiheessa?mihinkään lääkärintarkastukseen edes jälkitarkastukseen minun ei tarvinnut mennä.