Rh- ja vasta-aineet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illuusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

illuusia

Aktiivinen jäsen
08.08.2004
15 590
1
36
Kun nyt mietityttää..mulla oli tuulimunaraskaus ja sain sen anti-D-piikin siinä samalla kun lääkkeetkin keskenmenon hoitoon.
Viime vkolla olin jälkitarkastuksessa ja tänään soittivat että pitäisi tulla uudestaan labraan kun löytyi noita vasta-aineita. Eli mitähän se nyt sitten niin kuin tarkoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mullakin on niitä vasta-aineita ja oon raskaanakin vk 12+2. Mäkään en oikeen oo selvillä asiasta

:ashamed:

No sulla varmaan nyt seurataan sitten tarkemmin kuni normaalisti?
Mä siis sitä jäin nyt pohtimaan että miksi mun pitää mennä nyt uudestaan ja mitä tuosta nyt mahtaa sitten seurata? Ja tuleeko sitten mahdollinen uusi raskaus olemaan jotenkin vaarassa. :/

joo tullaan seuraamaan tarkemmin. Mäkin jouduin uudestaan verikokeisiin. Ne voi hävitäkkin ne vasta-aineet,näin mulle sanottiin.

Ok, kiitos sulle! Jotenkin stressaa tuo asia ja mahdollinen tuleva raskaus, mutta eiköhän kaikki selviä..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
joo tullaan seuraamaan tarkemmin. Mäkin jouduin uudestaan verikokeisiin. Ne voi hävitäkkin ne vasta-aineet,näin mulle sanottiin.

Ok, kiitos sulle! Jotenkin stressaa tuo asia ja mahdollinen tuleva raskaus, mutta eiköhän kaikki selviä..

Ei mitään,varmaan tosi paljon sait tietoa kun en mäkään tosiaan oikeen ymmärrä näist :D :ashamed:

Eiköhän selviä :hug:

Mun kanssa oli samaan aikaan laitoksella rh+ äiti, jonka lapsella sit oli jotain komplikaatioita ja joutuivat oleen pitempään kuin muut, bilirubiinit oli korkeella ja kaikkea.

Mullakin on niitä vasta-aineita ja oon raskaanakin vk 12+2. Mäkään en oikeen oo selvillä asiasta

:ashamed:

Minullakin on.Sain synnytyksen jälkeen piikin peppuun.Ettei seuraavassa raskaudessa tule mitään. =)
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=sae21080

Yhteistyössä