RFSU testi

moikka vaan kaikille. Asia on siis tosta paljon puhutusta testistä. Testasin äsken kp 28/32-35 ja tuli nega. En jotenki pysty millää uskoo et se on nega. Jotenki on vaan sellanen tunne et nyt on jotain meneillää....Vähäistä ruskeeta vuotoo siitä kp 22 lähtien on ollu...Ja ikinä ei oo noin aikasin mitää...Se herätti jotenki ajatukset että oiskohan..... En malttais millään odottaa että voin tehä uuden testin.....Arg miten piinaavaa. Nyt ois kiva kuulla niitä nega muuttunu plussaks juttuja. :)

Sama juttu täällä. Kp on nyt jotain 26 luokkaa, ja meneillään kehossa jotain ihan muuta. Tähän asti on sekä rfsu, clearblu ja prisman testi näyttänyt negaa. Ehkä vasta ensiviikolla. Jos ollaan raskaana niin raskaushormonia on vielä niin vähän ettei se testissä näy. Joten täytyy malttaa odottaa, vaikkei kyllä malttaisi.

Mulla näytti rfsu testi ihan selkeen, tosin haaleen plussan kp31/28, aconin herkällä kasettitestillä kp30/28 selkee nega. Varmistin asian veritestillä seuraavana aamuna, ja raskaana siis ollaan.
Toi rfsu ei kyl anna vääriä positiivisia, en usko. Ne "viivat" mitä voi tulla vaiks ei ookkaan raskaana, ne on iha erilaisia ku positiivinen tulos, kokemusta on lukuisista sellasista viivanpaikoista ym haamuista. Ne on selkeesti uramaisia ja harmaita, positiivinen viiva on paksu ja punainen vaikka oiskin haalee.
Mulla oli kans kauhee epäluulo puheiden takia tosta kyseisestä testistä ja teinki sit sinä iltana KOLME testii putkee ja viel aamupissasta seuraavana aamuna :headwall: .. ja viel veritestiin :LOL:

Plussaonnea!

Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:
Mulla näytti rfsu testi ihan selkeen, tosin haaleen plussan kp31/28, aconin herkällä kasettitestillä kp30/28 selkee nega. Varmistin asian veritestillä seuraavana aamuna, ja raskaana siis ollaan.
Toi rfsu ei kyl anna vääriä positiivisia, en usko. Ne "viivat" mitä voi tulla vaiks ei ookkaan raskaana, ne on iha erilaisia ku positiivinen tulos, kokemusta on lukuisista sellasista viivanpaikoista ym haamuista. Ne on selkeesti uramaisia ja harmaita, positiivinen viiva on paksu ja punainen vaikka oiskin haalee.
Mulla oli kans kauhee epäluulo puheiden takia tosta kyseisestä testistä ja teinki sit sinä iltana KOLME testii putkee ja viel aamupissasta seuraavana aamuna :headwall: .. ja viel veritestiin :LOL:

Plussaonnea!

aika jännä et sulla toi aconin ei näytti negaa ja rfsu plussaa vaik acon herkempi...? no, plussa ku plussa:D onnee!

Yhteistyössä