rfsu:n raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testailija..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testailija..

Vieras
Te jotka ootte testannu kyseisellä testillä,ni ootteko huomannu et kun testi kuivuu,niin siihen tulis toinenkin viiva selkeenä näkyviin, kunnes testi on kuivunut kokonaan ja viivakin häviää..

Eli tänään testattu nega,kunnes 30min meni ja testi kuivui,tuli toinenkin viiva näkyviin harmaana,kunnes hävisi kokonaan.

mulla tuli just silleen mutta tosi haaleena, pari seur.testiä selviä negoja ja vasta joskus rv4 näytti plussaa kummatki testit (tein siis kaksi testiä varmistuakseni) eli olin raskaana sillon kun tuli se tosi tosi haalee viiva ja joka häipyi sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja rouses:
mulla tuli just silleen mutta tosi haaleena, pari seur.testiä selviä negoja ja vasta joskus rv4 näytti plussaa kummatki testit (tein siis kaksi testiä varmistuakseni) eli olin raskaana sillon kun tuli se tosi tosi haalee viiva ja joka häipyi sitten..

Eli kun sun menkat oli myöhässä? No ei niiden kyllä kuulu ennen sitä näyttääkään.

Joo eli aattelin just et kuuluuko siihen testiin kuivumisen jälkeen tulla toinen selkee viiva vai ei..kiitti Rouses=)
Täällä siis ei menkat ees viel myöhässä..mutta poltteli testata..katsotaa mitä tuleman pitää..

Yhteistyössä