RFSU:n raskaustesti?

itse plussasin tuolla testillä talvella..

Siinä on 2 testiä. Semmonen suora lätyskä tikku n. sormen pituinen jos ei pitempiki.
Siinä o sellane Max- viiva, jota EI saa ylittää kun sen kastaa virtsaan. Eli pissaat johonki purkkiin ja uitat sitä siellä sitte tasaselle alustalle kuivumaan. Siihen sitte tulee näkyviin viiva jos tulee.. eli jos oot raskaana niin kyllä pitäs viivan näkyä!! Tässä linkissä on kuva siitä tikusta, se on tuo pieni jossa lukee mustalla MAX.. http://i247.photobucket.com/albums/gg128/evhaapan/P1140028.jpg

Moro!

Minä oon testannu kyseisellä testillä useammankin kerran ja kyllä siihen selvä viivanpaikka joskus tulee, eikä se aina häviä siitä edes ajan kuluessa, mutta väriä viivassa ei ole ollut, eli testi on ollut nega.

Lumi-Marja kyllä siinä minun silmään ainakin kuvan perusteella jonkilaista haamua on, en ehkä enää viivanpaikasta puhuisi. Vai onko tuo kuinka kauan testinteon jälkeen otettu? Näkyikö tuo jo testiajan puitteissa?

Noihin RFSU:n testeihin en oikein luota, kun niissä tuppaa kaikenlaisia viivanpaikkoja näkymään. Mutta tietysti jos niillä ihan kunnon värillisen viivan saa aikaan, niin uskaltaisin kyllä luottaa. Minulla viivanpaikat on kyllä näkynyt ihan kuivuttuaankin.

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
myymä, ookko saanu selvyyttä tilanteeseesi? :hug:
Torstaina selviää mahdollisesti... Ultra klo 12.00...

Pahoinvointi on voimistunut, oksettaa aamusta iltaan.. mikä on mun mielestä outoa jos hcg:n pitäis laskea.. plah :(

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Myymä ilman taistelua ei luovuteta !:) :kieh:
jos oireitakin on noin niin ei se saaa mennä... :hug:
olemme kuitenkin luottavaisia eikö :) ?
Kiitos tuesta ja tsempistä! (ihan teille kaikille) :)

Sitä todella tarvitaan!!! Mä tuun kyllä heti kertoo kuulumiset... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Gilmore:
Lumi-Marja kyllä siinä minun silmään ainakin kuvan perusteella jonkilaista haamua on, en ehkä enää viivanpaikasta puhuisi. Vai onko tuo kuinka kauan testinteon jälkeen otettu? Näkyikö tuo jo testiajan puitteissa?

Noihin RFSU:n testeihin en oikein luota, kun niissä tuppaa kaikenlaisia viivanpaikkoja näkymään. Mutta tietysti jos niillä ihan kunnon värillisen viivan saa aikaan, niin uskaltaisin kyllä luottaa. Minulla viivanpaikat on kyllä näkynyt ihan kuivuttuaankin.
Kuva on otettu noin 15-25 min testin teon jälkeen. Väri oli "kirkkaampi" testiajan puitteissa ja viiva alkoi näkyä noin minuutin jälkeen ja parissa minuutissa selvemmin. Näkyy se mokoma siinä vieläkin, mutta väri haalistunut (muuttunut violettisävyiseksi enemmän)

Mulla on jokaisessa RFSU:n testissä tullut viivanpaikka. Moni taas sanoo Acon 10 tulleen, mutta niihin en ole saanut koskaan viivanpaikka. En tiedä mistä voi johtua. Kummallista. Viivanpaikka on harmaa/väritön. On kuin viivan kohta nousisi enemmän pintaan ja siksi jonkin verran näkyy ainakin testiä hieman viistosti katsottaessa. Haamu on sitten ollut heti alusta asti punertava ja sitten päivien kuluessa vahvistunut (uuteen testiin siis). Vaikkakin oli aluksi erittäin huomaamattoman värinen niin värillinen silti.

Yhteistyössä