Reskontranhoitajan palkka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimikoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimikoo

Vieras
Heippa!

Oon ollu yhessä duunipaikassa tekemässä suhteellisen helppoa ja täysin vastuutonta hommaa 11 €/h. Nyt saisin tehdä reskontranhoitajan hommia samassa työpaikassa vuoden ajan, eli siis tietenkin vastuullisempaa ja vaativampaa hommaa ku ennen. Pomo kuitenkin tarjosi mulle tota samaa 11 €/h palkkaa, eikös mun kannattais pyytää vähän enemmän ku enhän mä nyt samalla palkalla lähe vaativampia hommia tekemään!

Kiitos vastauksista!

Riippuu ihan siitä, mikä sulla on aiemmin ollut vaativuusluokka ja mitä se tulisi olemaan. Ei reskontranhoitajan palkka ole mikään kovin suuri. Melko yksinkertaista työtä sekin. En minäkään saanut kirjanpitäjän työstä enempää kuin n. 11€/ tunti ja se on kuitenkin yleensä vaativuusluokituksissa reskontranhoitajaa ylempänä.

Ottaisin haasteen vastaan ja lähtisin tekemään tilapäisesti haastavampaa hommaa samallakin palkalla. Pitkässä juoksussa monipuolisempi kokemus on hyväksi ja poikii sulle jotain hyötyä ennemmin tai myöhemmin.

Joo, kyl mä aattelin et jos en enempää palkkaa saa, ni lähen kuitenki tohon hommaan mukaan, koska ymmärrän sen palkasta huolimatta olevan mulle työkokemuksena erittäin hyvä juttu :)

Mut varmaa voin kuitenkin yrittää neuvotella siitä palkasta vielä? Pomo lähetti mulle ton palkkatarjouksen sähköpostitse, ku en oo nyt muutamaan päivään töissä, enkä oo vastannu viel mitään. Se vaan kysy että sopiiko toi palkka mulle, ni voisinhan mä yrittää vähän nostaa sitä?

Kiitos molemmille vastauksista :)

Yhteistyössä