Republikaanien ex-varapresidentti Dick Cheney: ”Donald Trump on USA:n historian suurin uhka!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siinäpä viisas mies kun sanoo ääneen sen jonka kaikki fiksut mielessään ajattelevat 👍

Ex-varapresidentti: Donald Trump on USA:n historian suurin uhka.

Varapresidenttinä vuosituhannen alussa toiminut Dick Cheney äänestää Kamala Harrisia tulevissa vaaleissa.

– Kansakuntamme 248-vuotisen historian aikana ei ole koskaan ollut henkilöä, joka olisi suurempi uhka tasavallallemme kuin Donald Trump.

– Kansalaisina meillä kaikilla on velvollisuus asettaa maa puolueellisuuden edelle puolustaaksemme perustuslakiamme. Siksi annan ääneni istuvalle varapresidentille Kamala Harrisille.

Myös Cheneyn tytär Liz Cheney, entinen republikaanien kongressiedustaja, on arvostellut Trumpia etenkin vuoden 2021 loppiaisen Capitol-mellakan jälkeen.

Harrisin kampanja totesi perjantaina, että Cheneyt ovat liittyneet ”kasvavaan republikaanien liikkeeseen, joka asettaa maan puolueen edelle” tukemalla Harrisia.

Dick Cheney toimi varapresidenttinä George W. Bushin hallinnossa vuosina 2001–2009.

Useita muita Bushin hallinnon virkamiehiä on jo entuudestaan asettunut Harrisin taakse tulevissa presidentinvaaleissa.

IL

vierailija
”Siinäpä viisas mies kun sanoo ääneen sen jonka kaikki fiksut mielessään ajattelevat 👍

Olen huomannut, että palstan fiksut kirjoittajat viihtyvät palstalla illalla.
Olet harvinainen poikkeus tähän aikaan. Poistun nyt palstalta, koska pahin kiusaajani palstalla on online. He yleensä kertovat fanittavansa Donia.

vierailija
”Siinäpä viisas mies kun sanoo ääneen sen jonka kaikki fiksut mielessään ajattelevat ”

Olet harvinainen poikkeus tähän aikaan. Poistun nyt palstalta, koska pahin kiusaajani palstalla on online. He yleensä kertovat fanittavansa Donia.
Minä mitään sinua Alepa kiusaa, annan vaan rakentavaa palautetta sinulle jatkuvasta ja levottomasta sekoilustasi. Enkä ole yksin täällä siinä aiheessa. Ja palautteen antamista harrastavat muutkin sinulle.

Mutta onnittelut aamuusi, kun olet ilmeisesti vasta seuraavan kerran linjoilla. Toivottavasti selviät, kun kerron että minä todellakin olen tämän ketjun ap 😎 😁

Kiitos kovasti kehuista, on meillä sentään yksi yhteinen asia, josta ollaan samaa mieltä 🤣🤣🤣

t. The one and only original Setis

Minä mitään sinua Alepa kiusaa, annan vaan rakentavaa palautetta sinulle jatkuvasta ja levottomasta sekoilustasi. Enkä ole yksin täällä siinä aiheessa. Ja palautteen antamista harrastavat muutkin sinulle.

Mutta onnittelut aamuusi, kun olet ilmeisesti vasta seuraavan kerran linjoilla. Toivottavasti selviät, kun kerron että minä todellakin olen tämän ketjun ap 😎 😁

Kiitos kovasti kehuista, on meillä sentään yksi yhteinen asia, josta ollaan samaa mieltä 🤣🤣🤣

t. The one and only original Setis
Mä veikkaan että ei Alepa kiusaajalla tarkoittanu sua, vaan mä tulin noihin aikoihin linjoille.

Mutta sen se kertoma kiusaamiskuvio menee just toisinpäin: eilenkin sätti mua 3 viestissä ensin, vaikken hänestä ollu kirjoittanu tai häntä ajatellu. Kunhan vaan kirjoitin porvarillisesti ja kritisoin Sannaa = juuri hänen kiusaamistaan, jollain logiikalla?
Eli hän kiusaa mua.
Sit kun ärähdän sen sättimisistä, niin alkaa sillä "uliuliuli, mua kiusataan."

No, ei paljoa mun päivääni hetkauttanu. Alkaa olla jo jokapäiväistä, että hän sivussa urputtaa. Tuttua ja turvallista. :)

vierailija
Mä veikkaan että ei Alepa kiusaajalla tarkoittanu sua, vaan mä tulin noihin aikoihin linjoille.

Mutta sen se kertoma kiusaamiskuvio menee just toisinpäin: eilenkin sätti mua 3 viestissä ensin, vaikken hänestä ollu kirjoittanu tai häntä ajatellu. Kunhan vaan kirjoitin porvarillisesti ja kritisoin Sannaa = juuri hänen kiusaamistaan, jollain logiikalla?
Eli hän kiusaa mua.
Sit kun ärähdän sen sättimisistä, niin alkaa sillä "uliuliuli, mua kiusataan."

No, ei paljoa mun päivääni hetkauttanu. Alkaa olla jo jokapäiväistä, että hän sivussa urputtaa. Tuttua ja turvallista.
Alepa voisi vastata kumpaa arpaonni ”suosi” 🤣

No onhan meitä monta joita se lyttää harvassa se viestissä. Vaikka olin välillä laittamatta viestejä, niin eikös hän kaivanut meitsin usein aina jotenkin viestiinsä.

En nyt hypi niin levottomasti kymmeneen asiaan kuulumattomiin eri aiheesiin samassa viestissä kuten hän lähes joka kerta. Mutta hänestä tulee aina mieleen Dingon laulun sanat ”Levoton tuhkimo tekee itsestä marttyyrin”

Setis

Ps. Esittelyssä Alepa:

Tunnistatko? Marttyyri on syyllistäjä, joka ei sano asioita suoraan:

”Mitä enemmän hän kärsii, sitä kirkkaamman kruunun hän saa”

• Haha
Reactions: Echo
vierailija
Ainakin minun kiusaaja. Onneksi vanhoja ketjuja selaamalla selvisi, että hän
on aina ottanut kirjoittajia riepoteltavaksi. Setis on vanha haahka, joka on kirjoitustensa mukaan väijynyt minua kauemmin. Sakeaa settiä, jonka vyörytän ruudulla yli pikavauhtia.
Kyllä, näin hän on todellakin aina toiminut.

Setis on sellainen koominen tapaus, ei kannata ottaa vakavasti.

vierailija
Alepan näppikseltä:

Setis on vanha haahka, joka on kirjoitustensa mukaan väijynyt minua kauemmin. Sakeaa settiä, jonka vyörytän ruudulla yli pikavauhtia.*)
Tässä Alepa kehuu minua ja katuu tätä syvästi. Mutta hän on ainakin rehellinen mielipiteessään.

Olet harvinainen poikkeus tähän aikaan.
Kiitos, kiitos 🤗

Setis

*) lukee joka sanan, ja aina 🤣🤣🤣

vierailija
En otakaan. Jos huomaan hänen sepustuksia, survaisen takaisin 6-0.
Elävässä elämässä en ole onneksi koskaan törmännyt moiseen kusipäähän.
Oi että sinua Alepa, minä en sorru noin alentavaan ja vulgääriseen kielenkäyttöön. Kun ei kuulu pirtaanikaan…

Annie sai eilisiltana haluamansa hellän kohtauksemme ja syvähoidon. Ja taas uudestaan tänä aamuna, kun tuli kiehnäämään lusikkana kiinni minuun.

Onnittelut jälleen kerran Alepa siitä, että onnistuit sivuuttamaan viestini totaalisesti 🤣🤣🤣

Setis

Yhteistyössä