REPSAHDIN!

Voi vee että potuttaa!!!!!
Sain tosi hyvän startin laihdutukseen pv:n pisteillä..siis ihan ilman niitä kokoontumisia. Kaksi viikkoa jaksoin ja paino tippui kolme kiloa. Nyt oon sit repsahtanu ja en jaksa kattoo yhtään mitä suuhuni laitan! En jaksa jumpata, saati käydä lenkillä!
Millä mä saan taas itteeni niskasta kiinni? Jouluksi ois tosi kiva laihtua kunnolla kun kaikki sukulaisetkin tulee...MASENTAA!!!!
Ja mä myönnän..olen auttamattomasti makeanhimoinen...siis voisin syödä vaikka joka päivä karkkia...ym.makeaa.
*huokailee omaa itsekurittomuuttaan* :/

liina-lii
Mitä enemmän syö sitä enemmän tekee mieli.
Vinkejä: Laita kuva itsestäsi jääkaappiin jossa näytät paksulta. Aina kun tekee mieli jotain hyvää katso kuvaan, ja mieti haluatko olla tuonnäköinen...
Tee sopimus jonkun hyvän ystävän tai miehesi kanssa että jos syöt karkkia yms muuta kuin karkkipäivänä maksat heille vaikka 100 ? (siis ison summan pitää olla).
Pidä yksi karkkipäivä viikossa.
Eihän elämä ole parista kiloista kiinni, mutta jos voit huonosti niin tee jotain asialle!
TSEMPPIÄ!

Suzu
Minä olen ollut myös kovasti makeiden perään. Kokeilin piruuttani konstia, jonka neuvoi ystävätär: syö karkkia vain jossain tietyssä tilanteessa, joka ei tule kovin usein, ja muuten ei sitten ollenkaan.
Ajattelin, että ok ja kokeilin: aloin syödä karkkia vain silloin, kun menen leffaan. Silloin toisaalta syön sitä vaikka kilon, jos huvittaa. Pienten lasten äidin ei tullut lähdetyksi hirveän usein "ulos" elokuviin, ja karkilla hankitut kymmenisen ylikiloa lähtivät.
Hassu juttu: en syö edelleenkään karkkia muualla kuin leffassa. Siitä on tullut piintynyt tapa, jota ystävät naureskelee: mun ulottuville voi jättää mitä hyvänsä namia, ei katoa, ellei olla elokuviin menossa... :D

Yhteistyössä