Repivä kipu alavatsalla

Onko muilla ollu repivää kipua ihan tuolla alavatsalla? Jossain munasarjojen kohdilla suurinpiirtein.
Kävin mieheni kanssa iltakävelyllä, tosi pieni lenkki ja hitaasti kävellen. Pääsin kotivoelle, nii alko sellanen vihlova, repivä kipu alavatsalla. Meinas mennä jalat alta.
Mulla on paha endometiroosi, joka osittain aiheuttaa raskaudenkin aikana kipuja; kiinnikkeet repeilee kohdun kasvaessa.
Hiukan meinaa olla huoli, kun ei ole ihan varma mistä on kyse kivussa.

AnnClaire rv 16+6 tms
 
Kiitos vastauksistanne! :flower:
Joo, onhan mulla kokemusta edellisestä raskaudesta, että niitä kipuja on, mutta kun ilmeisesti aika kultaa muistot. Edellisestä raskaudesta on kuitenkin 6 vuotta aikaa.
Muistan sillon, ku yks kätilö suuttu mulle siitä, ku intettiin, että voiko endo vaivata raskauden aikana. Kätilö oli sitä mieltä, että raskaus parantaa endon ja mä väitin vastaan, että kyllä mä tiedän omalta kohdaltani millon olen kipeä. Kätilö suuttu ja lähti pois :eek:

Jotenkin vain välillä on huoli, kun on kipuja ja kivunlievitys on minimissään.
 
Juu ei kukaan ota kuuleviin korviikaan että mulla olis endo nyt ku oon paksuna, mutt mitä nämä paskamaiset samanlaiset kivut on, ja siinä mistä on löydetty kysta tunnen sen "kivenä". Olen jostakin lukenut että ei se aina paranna että joillakin se pahenee raskauden aikana! :hug: :hug:
 
Mulla oli kohtutulehdus joka "löytyi" synnytyksen yhtydessä, se oli sielä repiny ja aiheuttanu just tollasia kipuja puolivälistä raskautta saakka.. Välillä ei kunnolla kävelemään päässy, liitoskipuja mullekki sanottiin sillon. Joo ei ollu ei. Hengissä selvittiin kuitenki.
 

Yhteistyössä