Rengassuojat, käytättekö ja miten?

Vaunujen mukana tuli kurasuojat renkaisiin, en vain ole osannut niitä vielä käyttää. Laitetaanko ne sisälle tultaessa, vain miten? Vai onko tämä turhaakin turhempi kapistus.
Nyt syksyllä alkaa tulla kuraa renkaiden mukana sisälle ja joku keino sen estämiseen pitäisi keksiä. Neuvoja?

:D Minun käsittääkseni rengassuojat ovat sitä varten, ettei jää jälkiä lattioihin. Meillä ainakin on sellaiset mustat ilmakumirenkaat, joista muuten jää. Onko sulla mahdollisuutta "käyttää vaunut suihkussa"? No, olen tehnyt myös niin, että märällä rätillä pyyhkinyt rattaat tai ison märän pyyhkeen päällä pyöritellyt renkaita... :D :D

vivaldo
JUU...SISÄLLE TULTAESSA SUOJAT RENKAIDEN PÄÄLLE, NIIN EI SITTEN "VARISE"KURA KUIVUESSAAN LATTIOILLE, VAAN JÄÄ KÄTEVÄSTI SINNE SUOJIEN SISÄÄN, MINULLA OLI MOISET VEKOTTIMET KÄYTÖSSÄ, JA KUN NE AINA VIITSI LAITTAA, NIIN KYLLÄ SÄÄSTI MONELTA SIIVOAMISELTA.TYKKÄSIN KYLLÄ !!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 11:30 vivaldo kirjoitti:
JUU...SISÄLLE TULTAESSA SUOJAT RENKAIDEN PÄÄLLE, NIIN EI SITTEN "VARISE"KURA KUIVUESSAAN LATTIOILLE, VAAN JÄÄ KÄTEVÄSTI SINNE SUOJIEN SISÄÄN, MINULLA OLI MOISET VEKOTTIMET KÄYTÖSSÄ, JA KUN NE AINA VIITSI LAITTAA, NIIN KYLLÄ SÄÄSTI MONELTA SIIVOAMISELTA.TYKKÄSIN KYLLÄ !!
Just näin ko vivaldo kirjoittaa! Itelläni myös ollut ahkerassa käytössä nuo suojat... ja olempa myös heittäny suojat renkaille kun olen asioinut jossain virastossa tai kirjastossa ym.... ;)

Faktaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 08:17 Mammutti kirjoitti:
:D Minun käsittääkseni rengassuojat ovat sitä varten, ettei jää jälkiä lattioihin. Meillä ainakin on sellaiset mustat ilmakumirenkaat, joista muuten jää. Onko sulla mahdollisuutta "käyttää vaunut suihkussa"? No, olen tehnyt myös niin, että märällä rätillä pyyhkinyt rattaat tai ison märän pyyhkeen päällä pyöritellyt renkaita... :D :D
Sen verran varoitan että rengassuojat eivät suojaa ilmakumipyörien mustista jäljistä joita ne jättää joihinkin lattioihin, eivätkä nämä jäljet myöskään lähde lattiasta pois. Joten sisällä kannattaisi aina olla jonkin sortin matto vaunujen alla! Rengassuojat suojaa enemmänkin kuran, hiekan, roskien ja veden valumiselta.

Yhteistyössä