Rengas nenassa

Olen varmaan vanha ja kalkkis ja kaikkea muuta - mutta ihan oikeestiko ihmisten mielesta on kivan nakoista kun on rengas nenassa? Niin kuin sonnilla? En vaan ymmarra en - jotenkin siita on esteettisyys kaukana.. odottaa vaan etta siita roikkuu joku rautaketju josta voi kuljettaa laitumelle...

*sorry rengasnenaisille* *kunhan vaan ihmettelen ajankuluksi*

• Tykkää
Reactions: HEI!
"mies"
Tutulla kolmikymppisellä naisella on tavallinen nenäkoru, pieni helmi, ja sekin on todella ruma. Näyttää 15 vuotta liian vanhalta pissikseltä. Ylipäätään lähes kaikki lävistykset, etenkin kasvojen alueella, ovat rumia, poislukien hillityt korvakorut, joita ei niitäkään tarvitse olla kuin yksi per korva. Eikä välttämättä niitäkään.
Ja kun vauhtiin päästiin, haukutaan tässä samalla tatuoinnit, rumia kaikki kantajasta riippumatta.

Makuasioita, tiedän. =)

Minä en itselleni lävistyksiä ottaisi, ei sovi mulle ja olisivat siten varmasti aika rumiakin minulla. Tatskatyttöjä sen sijaan olen, niitä on ja paljon. :)

Muiden hiluvitkuttimet ja kuvat ja niiden sopivuus kantajalleen eivät juurikaan mua kiinnosta.

Muitten rengaat ei tietty totisesti minulle kuulu mitenkaan - mutta kieltamatta silma niihin kiinnittyy - niin kuin tarkoitus varmaan onkin - oletan etta niilla viestitetaan jotain, samoin kuin vaatetuksella sun mulla - ja rengastakoon ne itsensa jotka tahtovat - ajattelin vaan etta onko ne oikeasti, OIKEASTI, jonkun mielesta kivan nakoisia? Vai lahetetaanko niilla vaan jotain sosiaalista viestia? Jota mina en ymmarra - ainoa viesti jonka niista luen on se, etta minut voi laittaa liekaan ja taluttaa minne vaan....

Kävin kylässä viime viikolla ja ystäväni 28v. mies oli laittaut kulmaan lävistyksen, näytti typerältä.

Menin kotiin ja otin omanni kulmasta pois :D Avasi silmät kun toisella näki :D

Ollu siis tuo 11-vuotta mutta ikää nyt 26v. eikä enää olekaan niin hieno juttu...

Mulla on tällä hetkellä tuolla huulen sivussa koru, navassa ja smiley. Kielikorun nielaisin 8v yhteiselon jälkeen :D mutta kai se vielä on takaisin laitettu.
Rautaa on naamassa ollut enemmänkin, mutta nyt on hyvä näin vähemmälläkin määrällä.
Otan ne joskus pois varmasti joo, mutta nyt pidän niistä. Enkä omasta mielestäni ole aivoton tai muutenkaan ameeban tasolla :)

vvvvv
Joo, lävistykset naamassa näyttää yleensä sotkuisilta. Rengas nenässä vielä typerältäkin. Kai se tarkoitus on sanoa, ett "kato, olen kova jätkä/mimmi, rengas nenässä ja kaikkee".

• Tykkää
Reactions: HEI!
Hohhoijaa...
"Joo, lävistykset naamassa näyttää yleensä sotkuisilta. Rengas nenässä vielä typerältäkin. Kai se tarkoitus on sanoa, ett "kato, olen kova jätkä/mimmi, rengas nenässä ja kaikkee". "

...otin just hiljattain itselleni nenäkorun, ja se on mielestäni kaunein koruistani, ei korvakorua kummempi. Olen jo sen ikäinen että muut lävistykset näyttäisivät typerältä, ainakin minun kohdallani. Oma on nokkani, ei sitä ole pakko kenenkään tihrustaa.

Esimerkki: http://www.stockphotopro.com/photo-thumbs-2/stockphotopro_72908587PZY_no_title.jpg "kato, olen kova jätkä/mimmi, rengas nenässä ja kaikkee"???

Khimaira
Jaa, riippuu tyypistä.
Itse otin reilu vuosi sitten kulmalävistyksen ( ikää päälle 30-v) ja yksi tekisi mieli ottaa toinen tatskakin :whistle: Ei tuo kulmaläväri miltään tyhmältä näytä :D

"vieras"
Mulla oli teininä paljon lävistyksiä naamassa, mutta nyt lähivuosina ne on tullut otettua yksi kerrallaan pois. Ei mitenkään tietoisena ja lopullisena päätöksenä, mutta jotenkin on vaan tullut sellainen olo, että mitä jos olisin hetken aikaa ilman tätä. Yhtään en ole takaisin laittanut, vaikka aluksi pidinkin reikiä auki varmuuden vuoksi. :D Nyt tällä viikolla lähti ihan viimeisin näkyvä lävistys eli medusa ylähuulesta ja vielä pohdin, laittaisinko sen kuitenkin takaisin.

Jotenkin vaan tuntuu luontevammalta ilman läväreitä, vaikka silloin teininä väitin, etten ainakaan iän takia tule niitä pois ottamaan. Nyt olen 22-vuotias ja kyllähän sitä alkaa olla sellainen olo, että olen vaan auttamatta kasvanut ohi niistä. Kieliläväri, nänniläväri ja napakoru saa jäädä, ne kun ei ole niin näkyvillä.

Yhteistyössä