REMU:n haalarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On reiluja, just vertasin Reiman 86 senttistä haalaria Remun 80 senttiseen ja ne oli samankokosia. Luulin ostavani pojalle isomman haalarin kun ostin 86 senttisen Reiman mutta se olikin samaa kokoa kuin edellinen haalari.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
On reiluja, just vertasin Reiman 86 senttistä haalaria Remun 80 senttiseen ja ne oli samankokosia. Luulin ostavani pojalle isomman haalarin kun ostin 86 senttisen Reiman mutta se olikin samaa kokoa kuin edellinen haalari.

Tä?! :o Mä oon kuvitellut että Reiman haalarit olis kaikkein reilumpia. Baby-malliset on varmaan pienempiä? Ite aattelin sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oho! :D No joo, ymmärsitte kuitenkin, eli 80 vai 86 siis. Poika oli vuoden ikäisenä 75cm (eli 2kk:tta sitten), nyt ehkä ton 80cm..? Vaikeeta!

Siinä tapauksessa ehdottomasti 86! Mitä jos käyt jossain liikkeessä ja sovitat? Saahan nettikaupoistakin ostetut vaihdettua...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oho! :D No joo, ymmärsitte kuitenkin, eli 80 vai 86 siis. Poika oli vuoden ikäisenä 75cm (eli 2kk:tta sitten), nyt ehkä ton 80cm..? Vaikeeta!

Siinä tapauksessa ehdottomasti 86! Mitä jos käyt jossain liikkeessä ja sovitat? Saahan nettikaupoistakin ostetut vaihdettua...

Täältä on vaan pitkä matka lähimpään kaupunkiin mistä noita haalareita saa :/ Mistä nettikaupoista niitä saisi?

Mun käsittääkseni Remun baby-mallit vastaa aika hyvin kokoaan, ei ole ainakaan reiluja. Mutta sitten normimallit Remulta on hiukan reiluhkoja. Mutta ei niin reiluja mitä Reimatec.

Meillä oli kuopuksella Remun 74 baby-mallinen talvihaalari eikä toivoakaan, että ois lahkeet riittäneet enää kun taas Reimatecin 80 senttinen on vielä tosi reilu. Likka nyt 1,5v ja 81,5cm.

Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Hyppään samaan ketjuun kysymään: Onko Remun haalarit paremmat kosteudenpidon kannalta kuin perus-Reimat? Siis ei Reimatecit vaan Reimat.

On ja yhtä hyvät kuin reimatecitkin.

Jaa... kun mä kysyin tätä juuri sen takia, että olen tosi pettynyt pojan viimetalvisiin Reimoihin, jotka eivät kosteutta pitäneet. Siis että Reimatec ja Reima olisi yhtä vedenpitäviä kuin myös Remu?

Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Hyppään samaan ketjuun kysymään: Onko Remun haalarit paremmat kosteudenpidon kannalta kuin perus-Reimat? Siis ei Reimatecit vaan Reimat.

On ja yhtä hyvät kuin reimatecitkin.

Jaa... kun mä kysyin tätä juuri sen takia, että olen tosi pettynyt pojan viimetalvisiin Reimoihin, jotka eivät kosteutta pitäneet. Siis että Reimatec ja Reima olisi yhtä vedenpitäviä kuin myös Remu?

Remut ovat ominaisuuksiltaan samanlaiset kuin Reimatecit. Perus-Reima ei olekaan mikään kosteussuojavaate.

Remu kestää lätäkössä istumisen =) Perus-Reima ei kestä mun mielestä mitään! Reimatec samoissa Remun kanssa.

Mutta siis tuohon kokoon, mä olen kokenut, että Remuissa on lyhyet lahkeet verrattuna Reimateciin. Eli kannattaa vähän sitäkin ajatella, jos on pitkäjalkainen lapsi, niin ei mene niin pitkään kuin koko antaisi ymmärtää! Kokeilemallahan se parhaiten selviäisi. Mulla on 80 Remu menossa myyntiin, en usko että menee pojalle 1v4kk - häle onkin 86 Reimatec odottamassa.

Yhteistyössä