B
blondi
Vieras
Täytyisi vihdoinkin saada tuo meidän kuiva noin 2.2 neliön wc saada kuntoon,alkaa tympimään ikuinen remontti 
Olin haaveillut että laitamme sinne luonnonkiveä lattiaksi
(rantakivi mosaiikki oikealta nimeltään )
kun kuitenkin on pienestä tilasta kyse,
ja näin ystävilläni sitä samaa kiveä heidän ulko oven edustalla olevassa eteisessä.
Nyt olikin takaiskuna minulle se että tuo kivi onkin kovin huokoinen ja huolellinenkaan suojaus ei aina riitä.
Toki tämä wc tila on kuiva, siellä ei edes lattiakaivoa ole ja wc sijaitsee asuntomme yläkerrassa,
joten kengät jalassakaan sinne ei siis tulisi mentyä
(Lattiakaivon asennusta on turha ehdottaa sillä se taas olisi liian kallista hommaa kuitenkin kyse kerrostalosta,
vaikka meillä onkin kaksikerroksinen asunto )
Mutta mutta,
onko tuo nyt edes tehosteraidaksi kuitenkaan hyvä wc tilaan?
Kestääkö normaalia wc käyttöä jos lapset hiukan ruikkii ja miten kestää sen pesemisen?
Myyjää en tietenkään saanut kiireeltäni kaupassa etsittyä vaan tutustuin näihin kiviin ja otin jotakin esitteitäkin mukaani.
Laitetaan vielä se legendaarinen "kysykää mihiltänne"
Ennen kun joku sen tulee erikseen lisäämään ketjuu
Olin haaveillut että laitamme sinne luonnonkiveä lattiaksi
(rantakivi mosaiikki oikealta nimeltään )
kun kuitenkin on pienestä tilasta kyse,
ja näin ystävilläni sitä samaa kiveä heidän ulko oven edustalla olevassa eteisessä.
Nyt olikin takaiskuna minulle se että tuo kivi onkin kovin huokoinen ja huolellinenkaan suojaus ei aina riitä.
Toki tämä wc tila on kuiva, siellä ei edes lattiakaivoa ole ja wc sijaitsee asuntomme yläkerrassa,
joten kengät jalassakaan sinne ei siis tulisi mentyä
(Lattiakaivon asennusta on turha ehdottaa sillä se taas olisi liian kallista hommaa kuitenkin kyse kerrostalosta,
vaikka meillä onkin kaksikerroksinen asunto )
Mutta mutta,
onko tuo nyt edes tehosteraidaksi kuitenkaan hyvä wc tilaan?
Kestääkö normaalia wc käyttöä jos lapset hiukan ruikkii ja miten kestää sen pesemisen?
Myyjää en tietenkään saanut kiireeltäni kaupassa etsittyä vaan tutustuin näihin kiviin ja otin jotakin esitteitäkin mukaani.
Laitetaan vielä se legendaarinen "kysykää mihiltänne"
Ennen kun joku sen tulee erikseen lisäämään ketjuu