Remo-Waxin huuhtelusta

vierailija
No onko sinulla tietoa, miten oikeaoppisesti huuhdellaan?? Ensin varmistat tietysti, että tärykalvo on ehjä. Sitten lämmität huuhtelunesteen kädenlämpöiseksi, ettei huuhdeltavaa rupea pyörryttämään. Suihkutat rauhalliseen tahtiin ja suuntaat tietysti huuhtelun kohti korvakäytävän takaseinämää. Ja huuhtelun jälkeen kuivaat korvakäytävään jääneen kosteuden imulla, jottei tule tulehduksia.
HAHAHAH niin niin
 
vierailija
Siis miten olette huuhtoneet sen lapsen korvasta pois? Ohjeessa puhutaan jostain korvapumpusta? En tajunnu apteekissa kattoo kun se ohje oli paketin sisällä ja avasin vasta kotona.. Lääkärikään ei puhunu siitä huuhtomisesta mitään, sano vaan et kyseisellä aineella kannattaa ottaa vaikkua pois!? Lapsi on 3 vuotias. Vähän kyllä hirvittää koko ajatus tuosta huuhtomisesta :eek: ?
mä tiputan omiin korviini remo wax korvatippoja illalla ennen nukkumaan menoa ja huuhdon aamulla vedellä ja sama lapsille kerran olemme lääkärissä käyneet että ovat huuhtoneet lapsen korvat sielä mutta yleensä tiputan tipat illalla sekä omiin että lapseni korviin ja aamulla huudon korvapumpulla korvat
 
vierailija
Meillä lääkäri kielsi huuhtelun tekemisen kotona 3-vuotiaalle, kun tärykalvon kunnosta ei ollut varmuutta. Tehtiin sitten huuhtelu lääkärissä steriilein vehkein. Sitä ennen kotona oltiin pehmitetty ensin tuolla Remo-Waxilla ja sitten vielä viikon verran silmätipoilla (jotka siis laitettiin korvaan). Jatkopehmittely oli silmätipoilla, sillä ne olivat kuulemma Remo-Waxia hellempiä ja lapselle kivuttomampia jos tärykalvo ei ole ihan kunnossa.
ei hele...:geek::devil:
 
vierailija
Vähän myöhemmin kuin muut viestit, mutta itse olen vaan vesihanan alla tunkenut korvan täyteen vettä ja kipannut pois (ja toisto pari kertaa). Kun ei mitään korvapumppuja tai muita löydy...
 

Yhteistyössä