Klompen
No tolleen olen hakua tehnyt about miljoona kertaa ja ei löydy...wikin hakuun rakenne niin sieltä löytyy aivan käsittämätön sana
No tolleen olen hakua tehnyt about miljoona kertaa ja ei löydy...wikin hakuun rakenne niin sieltä löytyy aivan käsittämätön sana
Ja hah, miljoonaseka kerta ratkaisi ongelman. Toisella koneella onnistuin ratkaisun löytämään! Jeeeee!No tolleen olen hakua tehnyt about miljoona kertaa ja ei löydy...
Öljy-sana on jo ruokaruudussa, eri kohdassa vaan... mm. maalarit käyttää.Ruoka
Öljy 8
Kielioppi
Pörssikurssi 11
Öljy alkaa öljyllä , mutta eipä tule vastaan
Hei Mummi67!Täytyy vielä epätoivoisesti yrittää nostaa tätä ketjua, josko joku huomaisi![]()
Joo, onhan tuo jo ratkennut, mutta kiitos kuitenkin. Tunkeilin johonkin aktiiviseen ketjuun kyseleen ja sain sieltä vastaukset.![]()
Jos tarkoitat 14 kirjaimista, niin se liittyy marveliin ja on yleissana. Loppuratkaisua en enää muista, niin en pysty auttamaan.Vieläköhän kukaan tätä seuraa
42-vastas -15 ; ei löydy vihjeillä "ensimmäinen hakutulos"
loppuratkaisu kaipaisi myö vähän lisä vinkkiä - onko sairaus ?
Kiitos . Täytynee miettiä loppuratkaisua annettujen vihjeiden perusteella .Jos tarkoitat 14 kirjaimista, niin se liittyy marveliin ja on yleissana. Loppuratkaisua en enää muista, niin en pysty auttamaan.
Katso ablatiivi wikistäHeippa taas,
löytyisikö tälle tyhmälle rautalankavihjettä kielioppi-ruudun partisiippirakenne 9+9??
Löysin aiemmin annetut vihjeet että se on latinan partisiippi/
ablatiivi, joka ei ole missään kiinni.
Olen nyt googlettanut/ wikittänyt kaikkea mahdollista latinaan ja partisiippiin liittyvää mutta kun mikään ei sovi enkä mä enää tajua edes mitä mä oikein etsin??? Hukassa ollaan.
Apuuwa, pliis.
Kiitos kaunis jo etukäteen![]()
oppilaitosYksi sana enää puuttuisi jos joku kuulolla.
Elokuva ruudun mus.. 17 (väliviivallinen)
Sihteeriopisto.oppilaitos
Aika mahdoton mistään löytää, joten saat suoraan: Veli PitkäpiimäVieläköhän saisi vinkkiä tähän. Olisi yhtä sanaa vaille valmis relaatio.
En vain millään löydä Aika-ruudun A.E. 4+10 lempinimeä.
Suuret kiitokset!Aika mahdoton mistään löytää, joten saat suoraan: Veli Pitkäpiimä
-Jiikoovieläkö löytyy apuja?
orpopiru....
3.1
Faz-Mus 16 (rautalanka, täsmennyssivua kyylätty silmät tapilla) //pianonvalmistaja
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!