vierailija
En löytänyt ketjua vielä, niin ajattelin sen tehdä. Muutamia jumeja olis, jos joku viittis niissä auttaa?
Kun löydät jommankumman noista kahdesta viimeisestä, niin sen jälkeen nuo loput pitäisi löytyä helpostiMitä haet? Itselläni puuttuu vielä 2010 ruudun pitkä ".. (3) ..... (5) ..... (5) (..... (6) ........)" (10) vas yläkulmasta ja "..........." (13) vähän alempaa, sekä 2000 ruudun var 10 - haitta ja raj 12 - raj..merkki
Minultakin uupuu nuo muut vielä.Mulla semmoset puuttuu:
Laulavat naiset: pääsanasta 5 ylös ja siitä seuraava 5+4+4 - sysä
1980: pääsanasta vasen alaviisto 5 ja siitä jatkuva 5+4+11 - y
1990: pääsanasta vasen yläviisto 4+7 ja siitä jatko 11 - tah - erään suomalaisen a cappella -yhtyeen jäsen ja hänen kappale
mulla puuttuu nuo samat ja vielä lisäksi 1991 luku tal 6 2 11-kirjaiminen On Ko Na:n biisi sekä 2000 luku keskisanasta 6-kiraiminen vasemmalle lähtevä ja siitä jatko 9 6-kirjaiminen tähän tulikin jo vihje aiemmin!. Tää on mulle ollut tosi vaikee relaatio kun en tykkää enkä tiiä kotimaisesta musiikista yhtään
Tuo mies on vielä selvittämättä, mutta 2010 alas 3 5 2 7 on televisio-ohjelma.Iso kiitos jo tulleista vinkeistä, pääsin eteenpäin! Näköjään täällä on samat, mitkä helposti tökkii...
Saisinko apuja kuitenkin vielä näihin:
Laulavat miehet: oik. yläviisto 5 7
2010-luku: pääsanasta alas 3 5 2 7, on kaksi muuta sanaa siihen la tä ja el, mutta ei auta
Kaipaan vinkkejä seuraaviin:
Laulavat miehet: pääsanasta 4 8 oikea nimi kauko r. ja 5 7 tähän tarviin apuja minäkin!!!
1980-luku: pääsanasta 6
1990-luku: pääsanasta 6
Laulavat naiset: pääsanasta ylös 5 tähän oli vihje jo aiemmin
-sph
Laulavat miehet: pääsanasta 4 8 ja 5 7
1980-luku: pääsanasta 6, Yön rumpalina joskus toimineen Frogleyn eka? yhtye
1990-luku: pääsanasta 6, pitkän linjan tamperelaisyhtye
Laulavat naiset: pääsanasta ylös 5
-sph
Vinkkejä ainakin näihin:
Laulavat naiset:
mi 7 4 (oikeassa alanurkassa, rajasana) - Aleksi Salmenperä
sa 8 6 - en tarvii asuntoo, vaan
2000-luku
Ih 9 5 6 - "Ih:nä ihan "
1990-luku
Ta 6 2 11- pitäisi löytyä googlettamalla sen vasemmalla olevan yhtyeen kanssa (niitä viivoja ei tainnut näkyä laatikkojen alta)
Laulavat miehet: pääsanasta 4 8 - avaa hakas ja 5 7 - mies, jolla on parta leteillä
1980-luku: pääsanasta 6 - 1985 Rock-Kuningas
1990-luku: pääsanasta 6 - manserock
Laulavat naiset: pääsanasta ylös 5 - humppatyttö
-sph
Kiitos vinkeistä! Lettipartainen mies ei soita mulla mitään kelloja, muutoin sain nuo aikaisemmat aukot täytettyä.
Nyt ihmetyttää vielä:
1990-luku: pääsanasta 10 alaviistoon sekä N2:sta lähtevä 5.
-sph
Eka ruutu valmis. Kiitos!Laulavat naiset
pääsanasta vasemmalle yläviistoon lähtevä 5 (siis ei se humppalaulaja) = Milanin kaima
ja pääsanasta lähtevä 5+9 huutomerkillä = puhelimessa pääkaupunki