Jes! Taisi mennä pääsiäisen suunnitelmat uusiksi.10 x 10 ruudukko!
Äkkiä korjattu , kiitos!Ja ensimmäinen kirjoitusvirhe bongattu
Pääsanasta 7 -> 5+7 pitäisi olla 6+7
Apuja..
Kalat
Ha.... (5)(3) Yhtye jolla saman niminen kappale
Kun... (7)(2)(11) Yhtye jolla saman niminen kappale
Kun.... (6)(8)(10) Vasta sanalla aukeaa helposti, mutta kirjan nimi jossa kun... Esiintyy
Pelissä on sata ruutua ja heti ollaan kysymässä vinkkejä aloitusruutuun, hieman koomistaApuja..
Kalat
Ha.... (5)(3)
Kun... (7)(2)(11)
Kun.... (6)(8)(10)
Aloitusruutu on aika hyvin täynnä, mut nää osoittautui mun aivoille haastaviksi.Pelissä on sata ruutua ja heti ollaan kysymässä vinkkejä aloitusruutuun, hieman koomista
Kun.... (6)(8)(10) Vasta sanalla aukeaa helposti, mutta kirjan nimi jossa kun... Esiintyy[/En tajua tätä, lisävihjettä?
Ja lisää
Aloitussanan alla olevat numerot on sanoja, jotka lähtee suoraan siitä aloitussanasta
Synti
(15) Se mitä katoliset tekee siellä kopissa
(3) Vastasanalla aukeaa helposti liittyy katollilaisuuden historiaan
Herätysliikkeet
(16)
(8) (7)
(12)
E-Pal... (5) (11)
Tämä ruutu on vielä ihan auki...
Tom of Finland
Fi.. (8) Maanosa
F.... (8) (6) Vuori kylmässä paikassa
Keksit
(13) Vasemmalle menevä tv-sarjahahmo jonka nimen alku liittyy keskussanaan
Hiukan uskonnollinen tähän mennessä tää visa. Mut sopii toki pääsiäiseen. No minulla on nyt 16 ruutua auki kun olen läpi yön tehnyt niin mahtuu sinne muutakin sekaan Toistuvia teemojahan tässä on useita joista nuo uskonnot on yksi. Ihan mielenkiintoista on kyllä ollut toistaiseksi tehdä, mutta voi olla ettei ihan ilman apuja loppuun saa
Joo no mä keksinkin sen itse, ko. kirja on nimittäin omassa kirjahyllyssä *tyhmä*Hommaa vastasana niin ei ole epäselvää sen jälkeen. Mielestäni relaatiot pitää olla juuri tällaisia että ensin jää jumiin johonkin sanaan, mutta Vastasanalla se onkin loogista. Enemmän työtä se vain vaatii.
Ei kai se haittaa. Kyllä maailmaan relaatioita mahtuuMinä olen kyhännyt omaa relaatiotani, jos sen joskus julkaisisi. Mutta tämän relaation jälkeen en voi kyllä muuta kuin todeta oman työn turhaksi, niin paljon ihan samoja assosiaatioita tässä on kuin omassa
Oletko sinä sannisanni kuinka pitkällä. Minä ole 2/116. Enkä ole vielä tuollaiseen kesäkumi-ruutuun törmännykesäkumi-ruudussa virhe, py tä 12 pitäis olla vain 11 kirjainta eli sinne on lipsahtanut 1 kirjain liikaa
kolmosena tällä hetkellä, eli ihan sun kannoillasi En kylläkään aio koko pääsiäistä tämän ääressä istuaOletko sinä sannisanni kuinka pitkällä. Minä ole 2/116. Enkä ole vielä tuollaiseen kesäkumi-ruutuun törmänny
Onhan noita ruutuja vielä aukomatta aika monta. Voi olla ettei pääsiäinen riitä
Minäpä istun autossa Helsingistä Pohjois-Karjalaan tabletti sylissä. Tässä on hyvin aikaa pähkäillä. Perillä voisi jonkun "flunssan" kehittää, jättää lapset isovanhempien hoiviin ja painua peiton alle tätä väkertämäänkolmosena tällä hetkellä, eli ihan sun kannoillasi En kylläkään aio koko pääsiäistä tämän ääressä istua
minun ei edes tarviisi kehitellä mitään kun on jo valmiiksi kunnon räkätauti, mutta ei tätä kyllä jaksais neljää päivää Pitää päästä pilkille ja pihalle kun on tässä jo parin viikon verran ollu kaikenlaista muuta häslinkiä ja pää kaipaisi jo ihan vaan raitista ilmaaMinäpä istun autossa Helsingistä Pohjois-Karjalaan tabletti sylissä. Tässä on hyvin aikaa pähkäillä. Perillä voisi jonkun "flunssan" kehittää, jättää lapset isovanhempien hoiviin ja painua peiton alle tätä väkertämään
Teini-ikäiset mutanttininjat
C. J. (11) ko. henkilön "sairaus"
SiLi.. (10) ja (12) Oon sovitellu ruhonosia ja ruokia, mut ei löydy. :O elintarvikkeita mitä SiLi:stä saa. Vastasanasta taas apua.
Man.. (21) vastasana auttaa tässäkin. Mitä muuta Man... on kuin se mitä se yleensä on
Kalat
H K (välillä) mikä H K muuta on kuin se paikka (15)