Relaatio 999

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama ongelma. Oletan, että nyt se ilo sitten loppui lopullisesti. Harmi. Tää ylläpitäjä ei vissiin ole kiinnostunut luomaa toista samanlaista sivua (relaatiot vol 2), jossa vois jatkaa harrastusta. Tekeisin itse, mutta en osaa.
Sama ongelma ja testattu kolmella eri selaimella. Tulee vain ilmoitus:
Error connecting to mysql
Harmittaa tosi pahasti, jos ei palaa toimintaan...
 
vierailija
Oon tehnyt näitä pitkin vuosia ja välillä pitänyt taukoa. Tänä talvenaratkonut taas innolla ja kun loppui tulemasta uusia, niin ratkonut vanhoja. Ja olen ihan järkyttynyt kun ei enää toimi. Hassua ihan, miten nämä on niin kivoja ja koukuttavia :-D
Editori oli huippu kans, yhden tein ja se tekeminen ei ole ollenkaan niin helppoa kuin luulisi, jotta tulisi sopivasti ei liian helppo, ei liian vaikea.
Pitänee palata ristikoihin tai jotakin muuta.
 
vierailija
Oon tehnyt näitä pitkin vuosia ja välillä pitänyt taukoa. Tänä talvenaratkonut taas innolla ja kun loppui tulemasta uusia, niin ratkonut vanhoja. Ja olen ihan järkyttynyt kun ei enää toimi. Hassua ihan, miten nämä on niin kivoja ja koukuttavia :-D
Editori oli huippu kans, yhden tein ja se tekeminen ei ole ollenkaan niin helppoa kuin luulisi, jotta tulisi sopivasti ei liian helppo, ei liian vaikea.
Pitänee palata ristikoihin tai jotakin muuta.
sama juttu, palasin vuosi sitten relaatioiden pariin pitkästä aikaa ja tehnyt nyt paljon vanhoja relluja. Voi mikä pettymys kun hävisi kokonaan eilen 😭 Ei tunnu ristikotkaan enää täyttävän tätä relaatioiden jättämää aukkoa.
 
Mukava juttu, että taas saa rasittaa aivoja ja wikipediaa. Tämä toistaiseksi viimeisin relaatio
on jo ratkaistuna, mutta kaipaisin apuja Relaatioon 755 josta puuttuu 17 sanaa. Kiitos avusta
näin etukäteen.
Ps. Minun seuraamiini ketjuihin tulee epäasiallisia vastauksia sähköpostiini, mutta ne viestit
eivät kuitenkaan näy ko. relaation ketjussa. Mitä tässä pitäisi tehdä ?
 
vierailija
JiiKoo, Lamppu, Steppis ym
Onko kaikki mahdollinen jo tehty, jotta hieno harrastuksemme heräisi vielä eloon? Onko mahdollista, että poimitaan sinänsä toimiva ohjelma ja aloitetaan peli uudelleen tyhjältä pöydältä?
 

Yhteistyössä