Relaatio 976

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pelin läpäisy:
73 / 79 (92.4%)

Ei nyt vaan etene.

Eli mulla olis

Mu .. . . -> 10
Puh . . .. -> 5 4 5 5
Ai . . -> 9 (ylhäällä oli jo vihjaistu, mutta ei onnistunut sillä.

PS: En tiedä oliko se tämän kyseisen rellun ominaisuus vai yleisesti relluissa mutta osasta sanoista sai auki vihjeen? en ole ikinä huomannu esim. Ku... Ong... sanaa ku painoi aikeaa vihje "runokokoelma"... Aika hauska juttu!

vierailija
Pelin läpäisy:
73 / 79 (92.4%)

Ei nyt vaan etene.

Eli mulla olis

Mu .. . . -> 10 Näitä on kaksi. Kumpi eli missä päin tämä on? mulla on kummatkin, joten voisin auttaa...
Puh . . .. -> 5 4 5 5 sanonta: jauhetaan asiasta kun on sen puutostila
Ai . . -> 9 (ylhäällä oli jo vihjaistu, mutta ei onnistunut sillä.) Ai genetiivissä+puutostila
Mä olen maailman paskin vihjaaja, mutta josko noista jotain....

PS: En tiedä oliko se tämän kyseisen rellun ominaisuus vai yleisesti relluissa mutta osasta sanoista sai auki vihjeen? en ole ikinä huomannu esim. Ku... Ong... sanaa ku painoi aikeaa vihje "runokokoelma"... Aika hauska juttu! -Näihin voi laittaa tommosen vihjeen ja kinkkisissä sitä voisi laatija käyttää useammin :)
Mulla jumittaa vas alhaalla Mi 4 3 6 (on vihjattu, mutta kun en vaan tajuu: pikkasen laaja-alainen vihje)
oik ala: sul 5 4

vierailija
Mulla jumittaa vas alhaalla Mi 4 3 6 (on vihjattu, mutta kun en vaan tajuu: pikkasen laaja-alainen vihje)
NO LÖYTYIHÄN TÄMÄ HETI, KUN KYSYI SIITÄ.
oik ala: sul 5 4 NO LÖYTYIHÄN TÄMÄ HETI, KUN KYSYI SIITÄ.

eli en tarvitse enää vinkkejä. Rellu hoidettu loppuun :)

juu, en ymmärrä tuota vasemman alareunan Mi... - 4+3+ 6 kappletta edelleenkään.... siitä 6 - Puh
Hei!

Tuo puh 6 on yhtyeen nimi (ja Puh on heidän yksi kappaleensa)
ja tuo 4 3 6 on tosiaan samaisen yhtyeen kappale. (jos sulla sattuu oleen spotify laittamalla tuo mi. sana hakuun ainakin mun haku tuloksessa 4 kappale on se oikea) Annetaan vielä yksi vihje, että kyseinen kappale löytyy Amortem nimiseltä albumilta.

vierailija
Paljosta ei oo enää kii...

Pääsanan alapuolella Muis 10 ja sen alapuolella Puu 10 Näiden välissä on ilmeiseti jokin yhdistävä sana joka ei vielä minulle näy. Enkä pääse kumpaakaan kautta eteenpäin.

Et josko sais apuja (tai jos mullakin toimis se, et keksin kun kysyn.... :D )

vierailija
Paljosta ei oo enää kii...

Pääsanan alapuolella Muis 10 ja sen alapuolella Puu 10 Näiden välissä on ilmeiseti jokin yhdistävä sana joka ei vielä minulle näy. Enkä pääse kumpaakaan kautta eteenpäin.

Et josko sais apuja (tai jos mullakin toimis se, et keksin kun kysyn.... )
Hitsi vieköön, sehän toimii! :D Mä tajusin yhden vihjeen heti kun kysyin ja sain tän valmiiks!

Yhteistyössä