Relaatio 972

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se, että viivat sekoilee ja editori sekoilee, mutta luulisi laatijana itse huomaavan nämä viivojen sekoilut? Ja että ne voi myös ilmeisesti korjata?
Ennen julkaisua tarkistin ja kaikki näytti olevan kunnossa, mutta en sitten enää illalla tarkistanut julkaisun jälkeen mitä editori oli tehnyt (olisi pitänyt), koska julkaisun jälkeen Salama-ruudun oikean alanurkan sanojen linkitykset olivat pielessä ja siellä oli ylimääräisiä viivoja. Poistin ne, mutta silloin osa muista viivoista muuttuikin yhtäkkiä näkymättömiksi (eli näkyivät kyllä editorissa, mutta eivät ilmeisesti pelissä). Korjailin niitä sitten poistamalla editorissa viivoja ja lisäämällä ne sitten uudelleen ja ilmeisesti se toimi, joten korjata olen koittanut parhaani mukaan ja olen pahoillani tästä ylimääräisestä harmista ratkojille. Ei ole laatijan osa helppo :D

-lamppu-
 
Ennen julkaisua tarkistin ja kaikki näytti olevan kunnossa, mutta en sitten enää illalla tarkistanut julkaisun jälkeen mitä editori oli tehnyt (olisi pitänyt), koska julkaisun jälkeen Salama-ruudun oikean alanurkan sanojen linkitykset olivat pielessä ja siellä oli ylimääräisiä viivoja. Poistin ne, mutta silloin osa muista viivoista muuttuikin yhtäkkiä näkymättömiksi (eli näkyivät kyllä editorissa, mutta eivät ilmeisesti pelissä). Korjailin niitä sitten poistamalla editorissa viivoja ja lisäämällä ne sitten uudelleen ja ilmeisesti se toimi, joten korjata olen koittanut parhaani mukaan ja olen pahoillani tästä ylimääräisestä harmista ratkojille. Ei ole laatijan osa helppo

-lamppu-
Kiitos upeista relaatioista! Aina ei voi olla täydellistä:)
 

Yhteistyössä