Kiitos! En tiedä mistä johtuu tuo viivan näkymättömyys, koska mulla se editorissa näkyiMukava tehdä. Sellainen kommentti, että ilmeisesti ruudun Veitsi oikeasta alalaidasta puuttuu viiva kirjailijan ja hänen teoksensa väliltä.
Kerrankin sijalla 4
Lusikka
balett... 12 ei vain ymmärrä mikä voi olla kun on se tos vastasanakin - alkuun mikä on jalan kärjessä
hop.. 11 kuuluu niihin
Haarukka
pääsana ylös 13 käsityötä
ihme 9 luettava
enke...12 romaani
Veitsi
Leij kun... 9 laulaja
cow...11 päässä
Eka on sen suojaksi rakennettu penger ja toka on puolisellainenKolme sanaa puuttuu. Oli tosi kiva rellu
aalt...13-ran...
karh.. 9
Jep, nyt näkyyKiitos! En tiedä mistä johtuu tuo viivan näkymättömyys, koska mulla se editorissa näkyi
Poistin ja lisäsin sen kuitenkin uudelleen, jos yhtään auttoi?
Selviää helposti vastasanan kautta, mutta siinä on puhekupliaHaarukka
ihme 9 luettava
???????
Jos Se vastasana olisi niin olisin varmaan keksinyt, mutta tuokin auttoi ja homma ratkesi sitten kokonaan. Kiitos vain laatijalle!Selviää helposti vastasanan kautta, mutta siinä on puhekuplia
Pyhä toimitusEi vaan välähdä, joten saisiko apua. Viimeinen puuttuva Lusikka-ruudun Rip Kas välinen 11
Kiitokset! Kauan olisi mennyt ennen kuin itse olisin keksinytPyhä toimitus
Loytyiskö näihin jumeihin vinkkejä?
LUSIKKA:
As - 5 - pu - on wikin luettelossa, löytyy saunasta
VEITSI:
ve- 7 (alkusanasta) monikko, kappale
puu - 7 9 2 tapahtuma, poliittinen puhdistus
ih - 8 4 nuortenromaani
kun - 15 animaatioelokuva ja 5 10 elokuva
NäyttelijäLusikka
Vasen yläkulma pa 4+6
Eräs laji, wiki tuota ehdottaa, kun alat kirjoittaa pääsanaa hakukenttäänYksi uupuisi Haarukka ruudusta:
Pääsana ja si 14
Kiitti, sain relaation valmiiksiEräs laji, wiki tuota ehdottaa, kun alat kirjoittaa pääsanaa hakukenttään
Muutama puute jäi, eli:
Lusikka:
Man 9 (väliviivalla), tähän ootan myös lisää vinkkiä tai jo rautalankaa
AnPä-Mi 9, kirjasammon alalaidassa
Pu-As 5, saunassa, ennen puusta
Haarukka:
pääsanasta ylös 13, käsityötä
Kiitos