Kiitos uskosta ja luottamuksesta. Ikävä kyllä saat odottaa aika kauan, koska sadan ruudun täyttäminen sanoilla ei käy kovin nopeasti......Veikon seuraavaa odotellessa...
Joo ei nappaa kyllä yhtään ei. Nämä kaksi viimeistä on vaan jotenkin plaah... Anteeksi nyt vaan tekijöille. Ehkä on jotenkin Relaatio-ähkyä nyt itsellä kun nämä vasta joulun alla löysi ja on yrittänyt täyttää kaikki hirveällä kiireellä.samaa sarjaa kuin tuo edellinenkin eli 88, ei nappaa ei sitten millään
...Veikon seuraavaa odotellessa...
Odottelen minäkin, kunhan joku ei sitten tee sitä niin että laittaa vain muutaman sanan ruutuun ja sillä lailla sata ruutua helposti täyteen. Mutta jos tehdään se normaali 45-50 sanaa per ruutu ja sata ruutua sillä lailla, niin sellaista minäkin odottelen. Varmaan siinä kuitenkin aikaa menee, kun eihän näitä kai kukaan päätyökseen tee.Ensimmäistä sadan ruudun relaatiota odotellessa voi ehkä hiukan pitääkin paussia.
Olen yrittänyt tätä tahkota, mutta nyt olen ihan jumissa ja yksi ruutu on vielä kokonaan kiinni. Minun puutteet:Täytyy olla vähän hullu kun näiden kanssa päätään hakkaa
Seuraavia kaipaan, että jotenkin edistyisi:
Yhteisvastuu
pääsanasta 9 "häppeninki"
koh molemmat 13 nämä on ne sen keräyksen kaksi eri koh-tyyppiä
ker 11
Kirkko
seu 9, 11 ja pääsanaan liittyvä 7+6 tämä ruutu ei ole mulla edes auki vielä
Hyvä teko
pääsanasta 4+4 tähän tarvis melkein vastasanan, mutta jälkimmäinen osa on sama kuin keskussanassa
hyv 6 väännös tuosta hyv-sanasta
3+4+4+8 tämä on sellainen kehoitusmuotoinen lausahdus, löytynee (ei välttämättä juuri tässä muodossa) noita partiosivuja selaamalla
ja 5+4+10
Ne ei ole mikään yksittäinen kohde vaan isompi kokonaisuus.No ei sovi mikään kohde kyllä noihin 13. Mitähän niihin pitäisi muka keksiä?
Kyllä mä niitäkin kokeilin...Ne ei ole mikään yksittäinen kohde vaan isompi kokonaisuus.
pääsin tohon 2016 ruutuun, mut en muualle... ja ärsyttävä yhdyssana virhe sielläPistetäänpä kaikki puutteet:
Yhteisvastuu
ker 11 (ylös)
tap 9
2016
ug 10 ja 18
suo p 6, 9 ja 15 6 on sen edellisen rellun alotusruudun keskisana
Hyvä teko
par 6 ja 11+6+7
ans 11
hyv 6 ja 5+4+10
Kirkko
seu 9, 11 ja pääsanaan liittyvä 7+6
Enkö minä sitä edellisen keskimmäistä tähän ruutuun ole muka yrittänyt Kaikkiin muihin varmaan olen jo tarjonnutpääsin tohon 2016 ruutuun, mut en muualle... ja ärsyttävä yhdyssana virhe siellä
Minun puutteet nyt:Pistetäänpä kaikki puutteet:
Yhteisvastuu
ker 11 (ylös)
tap 9 - löytyy yhteisvastuukeräyksen wikipediasivulta
2016
ug 10 ja 18 - 10 on yleisnimitys alhaisen elintason valtiolle ja 18 löysin täältä http://www.juvanseurakunta.fi/apua-ja-tukea/yhteisvastuu
suo p 6, 9 ja 15 - 6 tuskin tarvii vinkkiä,keksit varmasti itsekin , 15 löytyy wikipediasivulta ihan alusta (9 mulla ei ole)
Hyvä teko
par 6 ja 11+6+7 - 6 näitä saa esimerkiksi erilaisista taitosuorituksista, 11+6+7 katso partioihanteita
ans 11 - tämän saat varmasti kun tuo par 6 aukeaa
hyv 6 ja 5+4+10, 6 ei ole pahuus ja tuota toista mulla ei ole
Kirkko
seu 9, 11 ja pääsanaan liittyvä 7+6 nämäkin minulta puuttuu kaikki
omasta tahdostaanmie tarvisin apua siihen alotusruudun ker.. 13 jos vaikka pääsis viereseen ruutuun
puutelistaa (tää on ihan yhtä karseen vaikee ku edellinenki, yhtä aihetta pitää vaan lukea silmät ristissä):
yhteisvastuu:
ker.. 11 ylös - rahanhankinta, tämä melkein sama oli edellisessäkin
hyvä teko:
työ.. 7 - tuntimäärä
hy.. 5+4+10
2016:
par... 9 ja 16
su.. pa.. 9 - pystyssä pitäminen
nuo.. 15 ja 11
kirkko:
15 ja 7+6 - se sunnuntaishow, toista mulla ei ole
seu.. 9 ja 12 (ja 7+6)