Relaatio 825 Majakka

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos lamppu taas kerran oivasta relaatiosta! Aivan tosi kiva kun jaksatte tehdä näitä iloksemme :) Pari huomiota tästä, kolossi-ruudun oikeassa reunassa eräässä 6-kirjaimisessa hahmossa näyttäisi olevan typo. Ja majakka-ruudussa HS:n teoksen löysin ainakin minä vain hieman toisella nimellä (jos toki mahdollista sekin että en vain löydä tuota kyseistä..).

-elli
 
Kiitos lamppu taas kerran oivasta relaatiosta! Aivan tosi kiva kun jaksatte tehdä näitä iloksemme Pari huomiota tästä, kolossi-ruudun oikeassa reunassa eräässä 6-kirjaimisessa hahmossa näyttäisi olevan typo. Ja majakka-ruudussa HS:n teoksen löysin ainakin minä vain hieman toisella nimellä (jos toki mahdollista sekin että en vain löydä tuota kyseistä..).

-elli
Kiitos huomiosta! Typon korjasin ja tuo toinen oli ihan mun puusilmän oma moka... Sitä kiireissään vissiin lukee mitä sattuu :D Onnittelut kuitenkin hienosta ratkomisesta virheistä huolimatta :)
 
vierailija
Saisko apua majakka-ruudusta heti pääsanasta 14 ja 15-3? Ihan riittää tieto, että etsinkö kirjasammosta, imdb:stä vai alanko selata majakkaluetteloa ihan tosissaan. Kiitos
 

Yhteistyössä