Relaatio 811

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ro...tä... on kappale (en ymmärrä miksi siitä ei mene suoraan viiva yhtyeeseen), tosin myös ko tähti sekoaa joka on myös ko yhtyeen kappale. Siitä sitten toinen Lapin kunta joka myös kappale.

Itse en ymmärrä samasa kohdassa Kuh- So...ky... - Kun yhdistävää 11 ???

Pakko ihan kysyä, että mitä teitä haittaa jos keskustelupalstalla on aiheita, jotka ei teitä kiinnosta? Ei niitä ole pakko lukea. En minäkään jokaista teidän kulli, pillu ja kakka keskustelua käy lukemassa.

"relluterroristit" :D Salli mun nauraa. Olisiko aika hankkia jotain järkevämpää tekemistä kuin muiden mollaamminen anonyymisti.

-Jiikoo

• Tykkää
Reactions: lamp ja Steppis
Pakko ihan kysyä, että mitä teitä haittaa jos keskustelupalstalla on aiheita, jotka ei teitä kiinnosta? Ei niitä ole pakko lukea. En minäkään jokaista teidän kulli, pillu ja kakka keskustelua käy lukemassa.

"relluterroristit" Salli mun nauraa. Olisiko aika hankkia jotain järkevämpää tekemistä kuin muiden mollaamminen anonyymisti.

-Jiikoo
Nämä ovatkin tosi rohkeita terroristeja vauvalehden keskustelupalstan paskakokkareineen :D Suosittelen sydämellisesti kokeilemaan varovasti relaation tekemistä - jospa aivotoiminta saisi vähän uutta kipinää.

• Tykkää
Reactions: lamp
Kiitos! Nyt en vaan keksi mikä on näitä yhdistävä 9, varmaan joku rul.... mutten saa oikeaan muotoon?
Abe Simpson ruudussa 3.3. Big Sh... 3 3 4 4 ja 5 2 9 eka A Munn ja toka Lloyd
rajasana Si Mel 4 10 Panula

???
Olihan tikistämistä viimeiset sanat :D
Samoissa sanoissa pähkäilin edellisten kysyjien kanssa kun sanapalkit olivat niin päällekkäin ettei tiennyt mistä hakea. Mainio rellu joka tapauksessa, kiitokset taas Jiikoolle.