Relaatio 767

vierailija
KIva rellu jälleen :) kun puuttui vielä kaksi sanaa, niin rellu onnitteli jo pelin läpäisemistä. No lähellähän tuo on, mutta vielä puuttuisi yksi ja ei vaan keksi tai saa kiinni, mistä on kyse: eli apua kaipaisin kohtaan 1.1 pääsanasta M lounaaseen 4-5-6. Vastasana on eikä sekään tuota onnistumisen iloa :(
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
KIva rellu jälleen kun puuttui vielä kaksi sanaa, niin rellu onnitteli jo pelin läpäisemistä. No lähellähän tuo on, mutta vielä puuttuisi yksi ja ei vaan keksi tai saa kiinni, mistä on kyse: eli apua kaipaisin kohtaan 1.1 pääsanasta M lounaaseen 4-5-6. Vastasana on eikä sekään tuota onnistumisen iloa
Taskarissa no 426. Kiva kun tykkäsit ratkoa, vaikka tuli taas tällainen omituisempi versio :)
 
vierailija
Kiitokset Steppis kivasta rellusta, ei haitannut avomalli (samoin kuin edellisellä kommentoijalla ilmoitti valmiiksi pari sanaa ennen loppua, eikä ilmeisesti näy tilastossa kuin nopein ratkoja) Lisää näitä!
 
  • Rakkaus
Reactions: Steppis
vierailija
Hedelmä-ruudusta puuttuvat:
Paha alas 3 ja sen jatko 10
para 10 ja sen jatko 4 ja 11
Put 4-7 ja Kie hed välinen 4-7
Tuosta 4-7 ylös 14 ja siitä 8 joka yhdistyy keskussanaan
 
vierailija
Kiitos STEPPIS rellusta, tykkäsin! Alku oli kyl niin takkusta, kun en meinannu oikein mistään saada kiinni.
Ihan omin avuin kuitenkin yhtä sanaa vaille, jotenkin mulle tyypillistä, et yksi jää uupumaan...se viimeisen sanan ähky + malttamattomuus;)
Hedelmä: kolmikirjaimisesta bändistä 10 alas ??????
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
Kiitos STEPPIS rellusta, tykkäsin! Alku oli kyl niin takkusta, kun en meinannu oikein mistään saada kiinni.
Ihan omin avuin kuitenkin yhtä sanaa vaille, jotenkin mulle tyypillistä, et yksi jää uupumaan...se viimeisen sanan ähky + malttamattomuus
Hedelmä: kolmikirjaimisesta bändistä 10 alas ?????? Kolmikirjaimisen bändin eka albumi (toivottavasti ähky helpotti tällä :D )
 
vierailija
No voihan pirulainen sentään...kaikki albumit jopa "avasin" , mut en löytänyt mitään sopivaa 10-kirjaimista. Kiitosta vaan, ähky helpotti...hetkeksi!! Tämä oli mun sadas viides ratkaistu rellu, joten suon itselleni anteeksi, etten hiffaa ihan kaikkea ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
vierailija
Hei, olen tätä yrittänyt itsenäisesti pakertaa, mutta ei taida enää onnistua.
Voisinko saada apuja seuraaviin? Kiitos etukäteen!
HEDELMÄ - ruudun luoteissuunta 8-7 ja 5-9 ja 9-4
rakk 11 ja int 9-11, 10 ja appels. 11-6
MARJA mans 13
 
Hei, olen tätä yrittänyt itsenäisesti pakertaa, mutta ei taida enää onnistua.
Voisinko saada apuja seuraaviin? Kiitos etukäteen!
HEDELMÄ - ruudun luoteissuunta 8-7 ja 5-9 ja 9-4 : runokokoelma, runoilija, runokokoelma (suomalaisia)
rakk 11 ja int 9-11, 10 ja appels. 11-6 : runokokoelma, runokokoelma, romaani "haju"
MARJA mans 13 romaani
Eli Kirjasamposta löytyy jumit :)
 

Yhteistyössä