V
vierailija
Vieras
Heippa! Onko kukaan päässyt aloitusruudusta vasempaan ruutuun? Hukassa rajasana 8 vasemmalle ja tietty monta muutakin, mutta eniten kiinnostaisi nyt tuo???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole mulla tuota, mutta onko sulla sitten oikealle 5 tai alas 7 tai vasen 9? Petrologia mulla vihreä, joten siinä voin ainakin auttaa.Heippa! Onko kukaan päässyt aloitusruudusta vasempaan ruutuun? Hukassa rajasana 8 vasemmalle ja tietty monta muutakin, mutta eniten kiinnostaisi nyt tuo???
Oikea 5 on slangia ja alas 7 yleissana kiveen liittyvästä pelistä. puuttuu siitä jatko alas 11 ja sen toisen pelin jatko 6. Ei ole tuota vasen 9Ei ole mulla tuota, mutta onko sulla sitten oikealle 5 tai alas 7 tai vasen 9? Petrologia mulla vihreä, joten siinä voin ainakin auttaa.
Kirsikka, luumu jne.Heippa! Onko kukaan päässyt aloitusruudusta vasempaan ruutuun? Hukassa rajasana 8 vasemmalle ja tietty monta muutakin, mutta eniten kiinnostaisi nyt tuo???
Vihjaisitko peleistä, kun en saa paria kandidaattia missään muodossa sopimaanOikea 5 on slangia ja alas 7 yleissana kiveen liittyvästä pelistä. puuttuu siitä jatko alas 11 ja sen toisen pelin jatko 6. Ei ole tuota vasen 9
Tosi paljon kiitoksia!Kirsikka, luumu jne.
Ei mulla ole kuin se vasen peli, jossa kiveä autetaan harjalla eteenpäinVihjaisitko peleistä, kun en saa paria kandidaattia missään muodossa sopimaan Mulla on vasemmalle alaviistoon lähtevät kaksi 9-sanaa ja päällimmäisen ysin vastasana tii-
Vihjaisitko peleistä, kun en saa paria kandidaattia missään muodossa sopimaan Mulla on vasemmalle alaviistoon lähtevät kaksi 9-sanaa ja päällimmäisen ysin vastasana tii-
Oliko tämä vinkki Ur alas 11? en siltikään keksi12 oikealle ei oo peli, vaan siinä käytettävä asia. Yleissana.
Oliko tämä vinkki Ur alas 11? en siltikään keksi
Kiitos, mutta en vaan tajua... Se Stratigrafia 12 on yleissana ammoisesta asiasta.Joo, sori 11, ei 12. Yleissana mitä tarvitaan pelissä.
Onko sulla tuota Stratigrafia-ruudun alaosan 12 sanaa?
Kiitos, mutta en vaan tajua... Se Stratigrafia 12 on yleissana ammoisesta asiasta.
Iso kiitos! Nyt kolahtiEi liity millään tavalla siihen edeltävään ur-sanaan, Yhdyssana, jota tarvitaan jotta voi pelata lautapeliä.
Kiitos, mutta en vaan tajua... Se Stratigrafia 12 on yleissana ammoisesta asiasta.
Iso kiitos! Nyt kolahti (tosi hämärä yhteys) Onko sulla vinkata se ti-ki 9?
Kiitos taas! Nyt olisi vielä haussa MINERAALIN Ri molemmat vasen 5 ja JALOKIVEN Ro 9+4Ihan yhtä hämärä yhteys tässäkin, ainakin musta. Wikisanakirjassa oleva yhdyssana, pitää rakennuksen koossa.
Kiitos taas! Nyt olisi vielä haussa MINERAALIN Ri molemmat vasen 5 ja JALOKIVEN Ro 9+4
Kiitos vinkistä! Tuossa vähän vastinetta. Vielä kun saisin MINERAALIN ri molemmat 5Jalokiven Ro 9+4: Sellainen rakennus, jossa harrastetaan tieteiden "vastakohtaa".
Itse kyselisin seuraavia:
MINERAALI
- koilliseen 11+9 yksi mineraaliwikin otsikko yksikössä
- mikä yhdistää Ma, Ki, Kv (9) Suomen kansalliskivi
- Ap 4 mineraaliwikissä ap-kohdassa mainittu monikko
KIVI
- KaKi 11 alkuun astia
- pääsanasta 10 kaakkoon tieteenala
- PeNa 5 eräs lautapeli
- Jä 6 valtio
- KiJa 10 huoneen pohjaosa alkuun kivi
- mikä yhdistää Ti ja Pe (8) rakennus alkuun kivi
KASVIEN KIVET
- Ka 12 vasemmalle
STRATIGRAFIA
- mikä yhdistää TuPu ja La (11) iso alue täynnä la
- TuVu 14 löytyy tuvu-oppiwikistä
- pääsanasta 13 lounaaseen eräs geotiede
- mikä yhdistää Me ja Kr (9) me-wikissä sen eteen kehittyvä juttu
- As (4+7) suomalainen tähtitieteilijä
- El 10 hirmulisko
- MaÖl 12 yleissana ammoinen yläpuolinen
PETROLOGIA
- Mu 10 ja 12 ylöspäin päätyyppejä Kivi-wikissä
- pääsanasta 6 vasemmalle wikissä muinaiskreikaksi ja 11 oikealle kivihiili sekä 15 lounaaseen tutkki maankuoren ylintä osaa; tästä 15:stä jatkosana KiKe:en (7) alku edellisestä
Autan itse mielelläni missä voin.
Löysinkin ne sitten itse Mineraali-wikistäKiitos vinkistä! Tuossa vähän vastinetta. Vielä kun saisin MINERAALIN ri molemmat 5
Suurkiitokset avusta ja tuosta ri-vinkistä! Nyt puuttuvat enää nämä:
KIVI
- KaKi 11 (en hoksannut vinkin perusteella) alkaa keittoastialla
- SiLo 7 massiivinen kimpale
- mikä yhdistää KiTa ja KiLa (10) uskonnollinen rakennus
KASVIEN KIVET
- Ka 12 paikka missä paljon kiviä+ka
STRATIGRAFIA
- Pa 9 oikealle rellun teemaan liittyvä ajanjakso
PETROLOGIA
- pääsanasta 11 oikealle ki-hi-wikissä synty
- MaPeGe 7 luoteeseen ma-pe-wikissä katso myös