Relaatio 723

Kiitokset kivasta rellusta Alhaalta taitaa puuttua pari viivaa? My - pi ja Hi - rö
Kiitos! Harmillisesti editori oli taas hukannut viivoja (vaikka toinen kyllä mulla näkyi??? poistin ja lisäsin uudelleen) ja tuon edellisen kysyjän näyttelijässäkin oli kirjoitusvirhe eli sen piti olla 5 8 ja muutenkin taas sanat hyppivät laadittaessa välillä minne sattuu, joten taas jäi minirelluksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
vierailija
Ku 5 7
Aa 6
Kiitos! Harmillisesti editori oli taas hukannut viivoja (vaikka toinen kyllä mulla näkyi??? poistin ja lisäsin uudelleen) ja tuon edellisen kysyjän näyttelijässäkin oli kirjoitusvirhe eli sen piti olla 5 8 ja muutenkin taas sanat hyppivät laadittaessa välillä minne sattuu, joten taas jäi minirelluksi
Juu ilmankos ei näyttelijää löytynyt, mutta näitä sattuu. Sujuva rellu muuten. Kiitos
 
  • Tykkää
Reactions: lamp
Kiitos! Harmillisesti editori oli taas hukannut viivoja (vaikka toinen kyllä mulla näkyi??? poistin ja lisäsin uudelleen) ja tuon edellisen kysyjän näyttelijässäkin oli kirjoitusvirhe eli sen piti olla 5 8 ja muutenkin taas sanat hyppivät laadittaessa välillä minne sattuu, joten taas jäi minirelluksi
Mä en edes huomannut, että näyttelijästä puuttuu kirjain :D Harmillisia ovat nuo jatkuvat ongelmat alustassa.
 

Yhteistyössä