Relaatio 704

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 13. maaliin päässyt. Tiukka rypistys ja kesken olisi jäänyt ilman tämän palstan vinkkejä. Viimeksi vielä kirjoitusvirhe esti edes kokeilemasta oikeaa sanaa. Eija74 on kyllä melkoinen haka näissä hommissa. Me muut tultiin vasta vuorokausien päästä maaliin.
Laatija ei ilmeisesti ole mukana tällä sivulla, kun ei korjaa havaittuja virheitä. Korjaus saattaisi auttaa niitä 84 ratkojaa, jotka ovat vielä taipaleella.
 
vierailija
Lautapeli 8: Kultainen kaupunki
Kiitos!

Haluaisin kuitenki tietää mikä yhtymä tuolla on lautapeli ja af tä?

Minusta todella todella kaukaa haettu sana ja tuota 8 sanaa ei ollut edes missään lautapeli listoilla mitä itse olen kolunnut läpi.. mm joku englanninkielinen jättimäinen lautapeli sivusto, jossa oli sivuja lähemmäs 3000 eikä sielläkää tuota ollut..
 
vierailija
Kiitos!

Haluaisin kuitenki tietää mikä yhtymä tuolla on lautapeli ja af tä?

Minusta todella todella kaukaa haettu sana ja tuota 8 sanaa ei ollut edes missään lautapeli listoilla mitä itse olen kolunnut läpi.. mm joku englanninkielinen jättimäinen lautapeli sivusto, jossa oli sivuja lähemmäs 3000 eikä sielläkää tuota ollut..

Eldorado on lapsuudesta tuttu vanha lautapeli 1960-luvulta. Sääntöjä en enää muista.
 
vierailija
Ja please, ihmiset, voitteko tehdä relluja vain aiheista, joisa tiedätte jotain. On Marvel ja on DC, kaksi eri firmaa. Jos ei tiedä mitään sarjakuvista, niin onko ihan pakko niistä yrittää tehdä rellua?
 
vierailija
Moikka kaikille ratkojille!

Tämä on 12-vuotiaan tyttäreni laatima rellu jonka hän teki lempielokuvansa innostamana. Vasta toinen rellu jonka hän on tehnyt. Parhaani mukaan koitin auttaa ja tarkistaa ettei olisi ihan hirveästi asiavirheitä, mutta valitettavasti niitä (ja kirjoitusvirheitä) oli kuitenkin lipsahtanut joukkoon. Ja nyt vasta tajusin lähteä etsimään ketjua josko joku tarvitsisi apua. Virheet korjasin nyt parhaan kykyni mukaan. Pahoittelut että apu ei tullut ajoissa. Hyviä ratkontahetkiä niille jotka vielä ahertavat! t.Miinu
 
vierailija
Moikka kaikille ratkojille!

Tämä on 12-vuotiaan tyttäreni laatima rellu jonka hän teki lempielokuvansa innostamana. Vasta toinen rellu jonka hän on tehnyt. Parhaani mukaan koitin auttaa ja tarkistaa ettei olisi ihan hirveästi asiavirheitä, mutta valitettavasti niitä (ja kirjoitusvirheitä) oli kuitenkin lipsahtanut joukkoon. Ja nyt vasta tajusin lähteä etsimään ketjua josko joku tarvitsisi apua. Virheet korjasin nyt parhaan kykyni mukaan. Pahoittelut että apu ei tullut ajoissa. Hyviä ratkontahetkiä niille jotka vielä ahertavat! t.Miinu
Hieno rellu oli , joitakin piti miettiä pitempään, mutta keksi kun pähkäili. Niinhän se pitää ollakkin, ettei liian helppoa tee ;). Kiitti Tyttärelle ja Miinulle relaatiosta ja vinkeistä :)
 

Yhteistyössä