miten ihmeessä oot päässy noin pitkälle ku en pääse ees ekasta ruudusta poisPelaako kukaan tätä vielä nyt alkaa jumittaa
oisko vihjeitä
EMMER
pääs alas 12
VEHMAA
pääsana 5 7 alas
900 / 2028 (44.3%)
tilanne tää voin kyllä jeesii muissa
mie pääsin oikeelle sen puu... kautta, eräällä tyypillä on sellanenTäälläpä minäkin. Huimat 14 sanaa kasassa. Näemmä tämäkin rela vaihtelee suomen ja englannin välillä, ainakin tässä ekassa ruudussa (josta en ole päässyt pois).
Mulla ei lähde pääsanasta kuin kaksi, ylös ja alas. Ei myöskään mitään puu-sanaa.mie pääsin oikeelle sen puu... kautta, eräällä tyypillä on sellanen
27 sanaa kasassa
oikeelle lähtee yks tapahtumapaikka, se 8 kirjaiminenMulla ei lähde pääsanasta kuin kaksi, ylös ja alas. Ei myöskään mitään puu-sanaa.
Tökkii kyllä ihan täysillä. Ehkä vähän relaatioväsymystä havaittavissa.
Kiitti!oikeelle lähtee yks tapahtumapaikka, se 8 kirjaiminen
mie en oo päässy ylöspäin siitä nimestä enkä pet... eteenpäin..Kiitti!
Sain sinne alaoikealle. Sinne menee yksi sukunimi. Yläreunassa oon kans rajasanalla, kun vain jaksaisi selata listoja...
No mä pääsin vihdoin siihen ylempään ruutun, horoskooppi siis auki.mie en oo päässy ylöspäin siitä nimestä enkä pet... eteenpäin..
löysin putous ruudun
siihen sarjaan asti pääsin, pitääkö siis alkaa tonkimaan näyttelijälistoja... taidan pitää puolen tunnin ruokatauonNo mä pääsin vihdoin siihen ylempään ruutun, horoskooppi siis auki.
Se jääkiekkoilijako sulla on jumissa? Siitä tulee toinen nimi, tee sukunimestä etunimi. Pet ei oo mullakaan.
Ei tartte tonkia näyttelijälistoja päästäkseen yläruutuun. Minä tongin, turhaan.siihen sarjaan asti pääsin, pitääkö siis alkaa tonkimaan näyttelijälistoja... taidan pitää puolen tunnin ruokatauon
YLÖS alotussanan loppu seuraavan ylös sukunimi esintyysarjassa joka on pyörinyt suomessa kauanmie pääsin oikeelle sen puu... kautta, eräällä tyypillä on sellanen
27 sanaa kasassa
OISKO SELLANEN JOKA ON OLLUT SIINÄ SARJASSAKIN JOSSA OLI BOBBY EWING nimi m .f siitä pääsin ylös ja se toinen rajasana oli sellainen paikka jossa tehdään niitä vaatteita joita esitellään milanossa ja pariisissa ja sellasissa ei oo muita jotka rajaviivan ylittääKiitti!
Sain sinne alaoikealle. Sinne menee yksi sukunimi. Yläreunassa oon kans rajasanalla, kun vain jaksaisi selata listoja...
sen muo... oon saanuki mut en kyllä yhtään ymmärrä tota toista vinkkiä ja mihin kohtaa tulee ja onko siis kyse dallasin näyttelijästäOISKO SELLANEN JOKA ON OLLUT SIINÄ SARJASSAKIN JOSSA OLI BOBBY EWING nimi m .f siitä pääsin ylös ja se toinen rajasana oli sellainen paikka jossa tehdään niitä vaatteita joita esitellään milanossa ja pariisissa ja sellasissa ei oo muita jotka rajaviivan ylittää
Se muo on myös sarjan nimi, etsi siitä näyttelijä. Horoskooppiin tulee sen sarjan alkuperäisnimi ja se yhdistyy siihen näyttelijään.sen muo... oon saanuki mut en kyllä yhtään ymmärrä tota toista vinkkiä ja mihin kohtaa tulee ja onko siis kyse dallasin näyttelijästä
ja... 10 on se tyyppi joka sitä tarvitseeSe muo on myös sarjan nimi, etsi siitä näyttelijä. Horoskooppiin tulee sen sarjan alkuperäisnimi ja se yhdistyy siihen näyttelijään.
Mä en edelleenkään saanut sitä partion ja 10. Myös horoskoopissa on rajasana jumissa, eli hä 13 tai pi 11.
En kylläkään ehdi tänään tai huomenna ratkoa, kun sisarusten lapset tulee kylään. Lintsipäivää ja sellasta.