Relaatio 543 Uuno Turhapuro

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ELOKUVAruudusta puuttuis ...... (6) ... (3) ...... (6) .. (2) ...... (6) pääsanasta ylöspäin. En mistään löydä sopivaa. Vihjaisko joku, jotain voinen antaa vaihtariksi.
 
vierailija
Terve, hyvin sai täältä vinkkejä omiin puuttuviin. Pari jäi vielä kuitenkin auki, enkä nähnyt täältä vinkkejä ja pannu aivan jumissa seuraavien kanssa:
1.2 MUSIIKKI: ei le, alas 7
1.2 MUSIIKKI: ei le, alas 5-8-3

2.2 PÄÄRUUTU, re oikealle 15
 
vierailija
SUURKIITOS! Miten olikaan voinut kokonaan jäädä nuo albumit huomaamatta? Hämmentävää.

Koko rellusta tasan yksi sana jäljellä ja on totaalinen mysteeri:
1.2 MUSIIKKI, na-ku ja ko-le välissä: 7-22 väliviivan kanssa. Tuon kun keksii niin kaikki vihertää! Apuja?
 
vierailija
Apua! Aika pitkälle olen päässyt omin voimin ja näillä tämän palstan vinkeillä, mutta ärsyttää, kun en saa aivan ilmeisiä vastauksia toimimaan. Ehkä olen juuttunut omiin mielikuviini ja niihin tulee jotain ihan muuta....

Siis: V-M Loiri -ruudun 7 hipsuissa ylös ja Henkilöt -ruudun HeHe 8 hipsuissa yläviistoon

joihin mielestäni tulisi ko. henkilöiden lempinimet, mutta kumpaakaan rellu ei hyväksy. Mitä niihin tulee?
 
vierailija
Apua! Aika pitkälle olen päässyt omin voimin ja näillä tämän palstan vinkeillä, mutta ärsyttää, kun en saa aivan ilmeisiä vastauksia toimimaan. Ehkä olen juuttunut omiin mielikuviini ja niihin tulee jotain ihan muuta....

Siis: V-M Loiri -ruudun 7 hipsuissa ylös ja Henkilöt -ruudun HeHe 8 hipsuissa yläviistoon

joihin mielestäni tulisi ko. henkilöiden lempinimet, mutta kumpaakaan rellu ei hyväksy. Mitä niihin tulee?
Kyllä niihin ne lempinimet tulee... oletko kokeillut kopsata ne hipsut rellusta?
 

Yhteistyössä