Relaatio 539

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä tuntuu sellaiselta, että tämän voi saada jopa normaalijörjellä ratkottuakin. Mutta sellainen kysymys, että en millään löydä ruutuun Monni sen yhtyeen kappaleen nimeä Sat var monikossa, löydän sen vain yksikössä. Menihän se kun sitten monikossa kokeilin, mutta en siis sitö monikossa mistään löydä. Onkohan siinä virhe vai onko virhe minun, mikö tietysti on hyvin mahdollista ;)
 
Tämä tuntuu sellaiselta, että tämän voi saada jopa normaalijörjellä ratkottuakin. Mutta sellainen kysymys, että en millään löydä ruutuun Monni sen yhtyeen kappaleen nimeä Sat var monikossa, löydän sen vain yksikössä. Menihän se kun sitten monikossa kokeilin, mutta en siis sitö monikossa mistään löydä. Onkohan siinä virhe vai onko virhe minun, mikö tietysti on hyvin mahdollista
Sori, virhe oli minun ja kiitos kun huomasit. Korjasin :)
 
No siinä samassa ruudussa se FV:n elokuvan nimi on minusta ihan jotain muuta kuin se mikö siinä on Mä naputan kun pyysit...
Hyvin taas naputit...en tajua miten voin noin väärin kirjoittaa, mutta aika hätäisesti tämän roikkuneen rellun lopulta saatoin päätökseen, joten suokaa nyt anteeksi virheeni :)
Ja kaikista noista virheistä huolimatta hirmuratkoja Pati tämänkin rellun selätti :D
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kiva rellu ratkottavaksi! Viimeisiä puutteita.... kun ei oma järki riitä
LOHI
Koko vasen alalaita, avuksi olisi esmes Er..ma.. 5 11 2 6 9 (vastasanojakin on) ja ylös 11 9
ja Kir - 13
KIISKI
oikean yläkulman elokuvat ei löydy vaikka kuinka selaa
vasen alakulma Ver 10 ja Po 4
 
vierailija
Hyvin taas naputit...en tajua miten voin noin väärin kirjoittaa, mutta aika hätäisesti tämän roikkuneen rellun lopulta saatoin päätökseen, joten suokaa nyt anteeksi virheeni
Ja kaikista noista virheistä huolimatta hirmuratkoja Pati tämänkin rellun selätti
Sattuuhan nöitä, ja itsekin nuo huomasin kun aloin kokeilla erilaisia vaihtoehtoja noihin :) No, Pati on nero näissä, hän ratkoo ihan mitä vain. :)
 
vierailija
Kiva rellu ratkottavaksi! Viimeisiä puutteita.... kun ei oma järki riitä
LOHI
Koko vasen alalaita, avuksi olisi esmes Er..ma.. 5 11 2 6 9 (vastasanojakin on) ja ylös 11 9
ja Kir - 13
KIISKI
oikean yläkulman elokuvat ei löydy vaikka kuinka selaa
vasen alakulma Ver 10 ja Po 4
Minulla on vain tuo Kir 13, se on suomalaisen naislaulajan kappale. Ja noista Kiisken sanoista Po 4 on sellainen perheenjösen ja Ver 10 on suomalaistuneen englantilainen tekemä komediasarja,

Onko sulla se Ver 14?
 
vierailija
Laji, löytyy wiki kuhat
Kiitos, olikin sitten yksinkertaisempi kuin luulin, en vain osannut mennä wikissä kyllin pitkölle. Ratkaisi sitten lopun tuosta ruudustakin.

Ja nyt meikälöisen normaalijärki sitten teki tenän viimeisissä sanoissa, joten niin pyytäisin vinkkiä.

Ahven
HS - Tyt 11 ei löydy mistään vaikka mitä luetteloita selaisi
Kale - Sam 9

Monni
Sot - Alo 7

Hauki
Hau - Koi - Ves 9

Kampela
Kum - Taru - Sar 5
 
Kiitos, olikin sitten yksinkertaisempi kuin luulin, en vain osannut mennä wikissä kyllin pitkölle. Ratkaisi sitten lopun tuosta ruudustakin.

Ja nyt meikälöisen normaalijärki sitten teki tenän viimeisissä sanoissa, joten niin pyytäisin vinkkiä.

Ahven
HS - Tyt 11 kokeile hakea Googlella HS teokset (pitäisi tulla rivi kuvia)
Kale - Sam 9 takoi sen

Monni
Sot - Alo 7 kutsunnatkin sinne

Hauki
Hau - Koi - Ves 9 mytologinen nimitys, löytyy Hauki-wikistä

Kampela
Kum - Taru - Sar 5
Viimeinen oli Muumeissakin pelottava :)
 
Kiitos, olikin sitten yksinkertaisempi kuin luulin, en vain osannut mennä wikissä kyllin pitkölle. Ratkaisi sitten lopun tuosta ruudustakin.

Ja nyt meikälöisen normaalijärki sitten teki tenän viimeisissä sanoissa, joten niin pyytäisin vinkkiä.

Ahven
HS - Tyt 11 ei löydy mistään vaikka mitä luetteloita selaisi koisokasvtityt
Kale - Sam 9 seppä

Monni
Sot - Alo 7 missä se al on?

Hauki
Hau - Koi - Ves 9 hau-wiki - mytologia

Kampela
Kum - Taru - Sar 5 Kum synonyymi
Jospa näillä :)
 

Yhteistyössä