relaatio 487

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
voisko joku ystävällisesti antaa näihin apuja
1.3 käännös.... mulla tökkii kanssa toi vasemman yläkulman Af 4+7 , vinkkiä siitä oli tuossa edellä. mutta se ei auttanut, tarvitsee rautalankaa Kannattaa tosiaankin katsoa D Kuu wiki ja avata sieltä linkkejä.- kappaleen tekijä
sama ruutu - pääsanasta alaviistoon vasemmalle 9 - tähän myös rautalankaa "On koju pieni, jossa mies myy halpaa makkaraa"
2.3 kotka pääsanasta 8 oikealle , vinkattu että on saari, oon katsonut kartan muutamaan kertaa, mutta mereltä en löytäny pääsanasta tuo ei ole saari vaan ihan yleissana, mikä kotka on (yksi tämän relaation vioista on se, että saman alkuisia riittää ja samoja juttuja toistetaan vähän eri muodossa)
3.3 ura - vasen alakulma - 5 + 4 +9 : 5
 
vierailija
2.3 kotka pääsanasta 8 oikealle , vinkattu että on saari, oon katsonut kartan muutamaan kertaa, mutta mereltä en löytäny

2.3 se saari on siinä wikissä suoraan.. Onko tämä vastaus tuohon yllä olevaan kysymykseen
luin junnu ja kotka wikin taas kertaalleen, mutta en löytänyt
Siis Kotka sanasta suoraan oikealle
mulla on jo saaria esim. ko sa 11, kuu 8, ös 9
 
vierailija
2.3 kotka pääsanasta 8 oikealle , vinkattu että on saari, oon katsonut kartan muutamaan kertaa, mutta mereltä en löytäny

2.3 se saari on siinä wikissä suoraan.. Onko tämä vastaus tuohon yllä olevaan kysymykseen
luin junnu ja kotka wikin taas kertaalleen, mutta en löytänyt
Siis Kotka sanasta suoraan oikealle
mulla on jo saaria esim. ko sa 11, kuu 8, ös 9
2.3 harrastukset kohdasta junnu wiki.. se lukee siellä loppupuolella suoraan se saari.
se 8 mikä esim helsinki on?

Kotka:
kai 6+5
rav fe 5
rav fe 7+7

Elämä:
inke yht 8+11
 
vierailija
Oisko apuja
1.2 ylös keskelle A M 7-6
keskellä vasen ks 6
pääsanasta oikealle 5-6-8
keskellä y s 6-8
alas oik AjaJ 8
2.2 ala oikea "p r" 11-9
ylös oik i 14-13
3.1 ala oik mp 4-4-6-9
kesk sa 10
ylä vas 9-6
saa 9
Kiitos jo etukäteen
 

Yhteistyössä