Relaatio 364

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mark2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mark2

Vieras
Hei,
nyt vähän tökkäsi.
Toka pati -ruudussa minulla puuttuu yksi sana, alhaalla har - sä 6. Tähän toivon vinkkiä.

Tästä ruudusta siis yksi sana puuttuu, mutta väittää ruudulla kahden sanan puuttuvan. Onkohan tuo korjattavissa vai jääkö tämä sitten niin yhtä vaille...?

Lamppu -ruudusta puuttuvat:
pääsanasta alas 8 ja 13
ylh vasemmalta gae - na 8
ylh ku - gas 16
alhaalla van 5 5 alaspäin

M2

Hei,
nyt vähän tökkäsi.
Toka pati -ruudussa minulla puuttuu yksi sana, alhaalla har - sä 6. välähtää ukkosella. Tähän toivon vinkkiä.

Tästä ruudusta siis yksi sana puuttuu, mutta väittää ruudulla kahden sanan puuttuvan. Onkohan tuo korjattavissa vai jääkö tämä sitten niin yhtä vaille...?

Lamppu -ruudusta puuttuvat:
pääsanasta alas 8 ikonin edessä poltettava valaisin ja 13 (ei oo)
ylh vasemmalta gae - na 8 (ei oo)
ylh ku - gas 16 sen eläimen wikissä
alhaalla van 5 5 alaspäin (ei oo)

M2
Mulla puuttuu ekasta Pati oikealle sitaatti 8 ja siitä 15 ja ruutu näyttää, että vielä yksi sana puuttuisi?

Lamppu-ruudusta puuttuu lisäksi:
la.. alas 8 (ja siitä 8 yhdistyen ga..)
Sk.. alas 10 10
Ir.. alas 5 5 6

Mulla puuttuu ekasta Pati oikealle sitaatti 8 ja siitä 15 ja ruutu näyttää, että vielä yksi sana puuttuisi?
8 sitä laitetaan huulen alle, taitaa nykyään olla pusseissa valmiina
15 soittaa animaatiossa huuliharppua, selvinnee heti tuon ylemmän kautta

Lamppu-ruudusta puuttuu lisäksi:
la.. alas 8 (ja siitä 8 yhdistyen ga..) jos tarkoitat 5 niin karhu toisin sanoen
Sk.. alas 10 10 scottish fold
Ir.. alas 5 5 6 siinä kolikossa on se soitin, löytyy ir:n vaakunasta
Hei,
kyllä siihen pati -ruutuun jää yksi puuttumaan vaikka kaikki sanat on valmiit.
Minun vinkit yllä.

M2

Hei,
valitan, ohjelma bugaa. Sieltä on tippunut pari linkkiä eikä suostu niitä enää laittamaan paikoilleen joten yksi sana on "irrallaan". Näitä relluja kyllä tekisi mielellään ellei kävisi näin..

Hei,
valitan, ohjelma bugaa. Sieltä on tippunut pari linkkiä eikä suostu niitä enää laittamaan paikoilleen joten yksi sana on "irrallaan". Näitä relluja kyllä tekisi mielellään ellei kävisi näin..
No kovasti ovat nuo ongelmat tuttuja, mutta kiitos kuitenkin tosi paljon laatimisesta. Kovasti olet vaivaa nähnyt :)
Vinkkaatko vielä nuo loput?

Jep, tuo yksi sana sekoilee tuolla nyt ja näkyy ns. "kahtena". Ei anna linkittää tai linkit menevät vääriin sanoihin. Valitan, en pysty tekemään sille mitään. Harmi.
Sulla on nyt siellä rikkinäisiä sanoja. Itselleni, kun käy noin, niin vedän sen rikkinäisen sanan toiseen ruutuun, jossa se muuttuu sen verran eheäksi, että sen pystyy poistamaan (joskus pitää toistaa monta kertaa). Sitten lisään sanan uudestaan. Rikkinäiset sanat tunnistaa siitä, että ne vetävät viivoja puoleensa tai viivat eivät siirrettäessä seuraa tai sanaa ei muuten pysty poistamaan. Tämä on sitä laatijan arkea :D

Sulla on nyt siellä rikkinäisiä sanoja. Itselleni, kun käy noin, niin vedän sen rikkinäisen sanan toiseen ruutuun, jossa se muuttuu sen verran eheäksi, että sen pystyy poistamaan (joskus pitää toistaa monta kertaa). Sitten lisään sanan uudestaan. Rikkinäiset sanat tunnistaa siitä, että ne vetävät viivoja puoleensa tai viivat eivät siirrettäessä seuraa tai sanaa ei muuten pysty poistamaan. Tämä on sitä laatijan arkea :D
Joo olen huomannut kyllä tuon samaisen niksin, mutta tällä kertaa ei auta sekään enää se on sekottanut nuo linkit nyt jotenkin pahan kerran tuo ylimääräinen "esiintyy" toisena sanana :D Ärsyttävä, eikä uskalla sekottaa enää enempää.

Löytyi sitten ne viimeiset. Ja se lamppu 13 löytyy pöydältä. Ja va 5 5, jälkimmäinen on klovni toisella tapaa sanoen.

Kiitos tirlittanille rellusta :-) eläkä anna työkalun liikaa harmittaa...

M2

Joo olen huomannut kyllä tuon samaisen niksin, mutta tällä kertaa ei auta sekään enää se on sekottanut nuo linkit nyt jotenkin pahan kerran tuo ylimääräinen "esiintyy" toisena sanana :D Ärsyttävä, eikä uskalla sekottaa enää enempää.
Okei, annetaan olla sitten näin eli Lampustako ei pitäisi lähteä mitään 13 eikä vanhasta alas 5 5?

Löytyi sitten ne viimeiset. Ja se lamppu 13 löytyy pöydältä. Ja va 5 5, jälkimmäinen on klovni toisella tapaa sanoen.

Kiitos tirlittanille rellusta :) eläkä anna työkalun liikaa harmittaa...

M2
Tuo ohjelma bugaa yllättävän usein, mutta jotenkin randomisti. Itse en ole ainakaan vielä keksinyt mikä se aiheuttaja on, niin että pääsisi tilanteeseen kiinni ja voisi toistaa sen systemaattisesti. En myöskään ole löytänyt työkalua millä tekeillä olevan rellun saisi poistettua ? siis jos se nyt sattuu vaikka menemään sekaisin..

Tuo ohjelma bugaa yllättävän usein, mutta jotenkin randomisti. Itse en ole ainakaan vielä keksinyt mikä se aiheuttaja on, niin että pääsisi tilanteeseen kiinni ja voisi toistaa sen systemaattisesti. En myöskään ole löytänyt työkalua millä tekeillä olevan rellun saisi poistettua ? siis jos se nyt sattuu vaikka menemään sekaisin..
Joo, näinhän se tekee. Jos ei jaksa poistella sanoja, voi pyytää ylläpitoa poistamaan koko rellun. Ei siihen taida mitään työkalua olla. Mutta kiitos vielä kerran rellusta ja jatka vaan urheasti laatimista, jos suinkin vaan jaksat :)

• Tykkää
Reactions: LonelyWolf
Kiitokset Tirlittan-Patille kivoista ja erilaisista relluista! :) Ymmärrän niin hyvin tuskastumisesi bugeihin ja hörhöileviin viivoihin ja sanoihin. Ja just se, että hyökkäävät ihan randomina, ennakoida ei voi, eikä oikein mitään sit enää tehdä.
Mut jatka ihmeessä, tosi mukaansatempaavia ovat :)

Kiitokset Tirlittan-Patille kivoista ja erilaisista relluista! :) Ymmärrän niin hyvin tuskastumisesi bugeihin ja hörhöileviin viivoihin ja sanoihin. Ja just se, että hyökkäävät ihan randomina, ennakoida ei voi, eikä oikein mitään sit enää tehdä.
Mut jatka ihmeessä, tosi mukaansatempaavia ovat :)
Juuh, yritetään. Eiköhän noistakin aina jotain opi ja oppii varomaan. Laittakaa toki vinkkejä jos keksitte tai olette keksineet niksejä vältellä niitä. :)

• Tykkää
Reactions: Steppis
Tämä tuntuu vaikealta. Mutta jos muutaman vinkin avulla pääsisi taas eteenpäin.

Toka Pati
II 6+2+5
II 3+8+2
Ho 6+5
To 5

Lamppu
Pääsanasta oik 10
Me-ty 5+5
Pe 5+5
Pa öl 7
Ho la 5

Eli aivan kauhesti puuttuu vielä sanoja!

Yhteistyössä