vierailija
Oletteko tässä pitkällekin päässyt? Svenska ei ole vahvin lajini, viivojakin on pitkin poikin ja georellut tökkii muutenkin. Silti aion yrittää
Tökkii jo, vaikka vasta vähän yli 200 sanaa selvillä. Välillä kyllä helppoakin, mutta vielä kaksi ruutua kiinni ja Latin-ruutuun en yhtään sanaa keksi. Vihjeitä olisi mukava vaihdella.
Tökkii, tökkii.. minulla sanoja 255, kaikki ruudut auki..latin-ruudussa ei muuta kuin orkesteriruudusta yhdistävät.
Voisinpa kysyä apua vaikka :
Europa-ruutu: "6 lähtevät 3 ja 3 ja 6
Ei ole Europa-ruutu edes auki! Olisiko sinulla LATIN ja ORKKA rajasana 6-kirjaiminen C....n alapuolella?ei ole
Löytyykö sulta TaKr 13 alas (reunasana) samassa ruudussa?Löytyykö apuja?
Examen:
Pääsanasta: 15,13,6,11, 8 Wikipedia auttaa
Mö jatkot 8 tai 7.8
Symfoni:
Mefe 7.4 ja 8.8 ja heittomerkillinen 8
Siinä satojen joukosta muutama
Löytyykö sulta TaKr 13 alas (reunasana) samassa ruudussa? Todennäköisesti olet jo löytänyt..mut siihen tulee se perus takr ainesosa eteen mitä käytämme.
Taitaa jäädä tekemättä.. osassa Ruutu jää puolityhjäksi. Reunasana ei johda eteenpäin. Yhdyssanavirheitä jne
En tiedä menikö vinkit oikeisiin kohtiin. Omat puutteet noissa:Löytyykö apuja?
Examen:
Pääsanasta: 15,13, 6 kunniakirja,11 alkuun ammatti, 8 korkeakoulu
Mö jatkot 8 yhdistä vastasanaan tai 7.8
Symfoni:
Mefe 7.4 kenkiin liittyvä kappale ja 8.8 saman yhtyeen kappale ja heittomerkillinen 8 ruotsalainen poptrio (wikissä ilman heittomerkkiä)
Siinä satojen joukosta muutama
Kiitos, osan olinkin jo löytänytEn tiedä menikö vinkit oikeisiin kohtiin. Omat puutteet noissa:
EXAMEN
st..kv. vasemmalle 6 ja 6 5
da.. vasemmalle 6
sc... ylös 7 8
fo..4 ja 7
ta..kr.. 5 monikossa "mihin käytetään"
da.. ja tr...da.. alarajalle "13" jos oikea alaraja niin eteen se mitä myös ennen tablettina annettiin
SYMFONI
Im.. vi.. sp.. vasemmalle 11
k-.. oikealle 5 5 10
j-.. oikealle 5 5
(en nyt tarkkaan osaa hahmottaa noita viivoja tuossa edellä)näitä en hahmota..ehkei vielä ole
Kiitos, mutta en nyt keksinyt Tarkoitin sillä EXAMENin 13 sitä lainausmerkeissä olevaa alarajasanaa "13" minulla vain tuolla oikealla alhaalla 13-kirjaiminen sana alarajasanana... ja ta..kr.. ylävasemmalle 5 tuo on tunnettu merkki..taitaa olla lapsille paljon käytetty , sveitsiläinen
Seuraavat puutteet:
GLASS
Da.. 6 1 11 raamatullinen kertomus
Ch.. 7 7
(muut puuttuvat tulevat jostain muusta ruudusta)
EUROPA
tr.. ja fu.. välinen 7
me.. ja br.. välinen 4
kö.. ja br.. alas 9 näistä euroopan en löydä mitään avuksi.. ehkä avutuu näiden myötä :
me 5 ja 8
pl 8
glass : sui 10 11
Kiitos! Nyt sain nuo pari sanaa ainakin Sulle avuksi: Kiitos
EUROPA
me 5 lopusta yksi kirjain pois ja 8 viipaleet siinä paahtuvat
pl 8 (en löytänyt tällaista?) tämä on tuossa keskellä ylhäällä lähtevästä me->pl.. -> 8 oikealle alaviistoon
glass : sui 10 11 entinen tehdas
Oisko näitä:Puutteita..jos edes jotakin löytyisi
examen:
Y 7 vasen yläviisto "Tähtien kanssa" -homma
e 12 yhdistyy å useat laitteet sitä tarvitsevat
mö 8 en ymmärtänyt vihjettä lemmikkieläin alkuun se "tähtien kanssa" juttu
Kompositör:
alw alas 7 4 loppuun messu enkuksi
me 4 näytelmä tai peli ja jatko 8 (puuttuu tuo jatko)
pääsanasta ylös 4
ma 6 2 6
Oisko näitä:
Kiitos taas..jospa kohta olis avut "13"
KOMPOSITÖR
te.. 5
pu.. alas 12 ja 5 "tulla" käännä toiselle kotimaiselle
to..sä.. ylös 7
pi.. ylös 9 tarkoitatkohan oikealla reunalla..jos niin oppiaine
ag..de.. 3 ja siitä 6
ne..lä.. oikealle 8
muut puuttuu
Kiitos taas! Seuraavaksi aloitusruudun puutteet:
STEN-SAX-PÅSE
pääsanasta alas 3 tavuista syntyy..
C ylös 7 6
Be.. ylös 8
ve.. ty.. oikealle 6 8 jos pääsanasta alaviistoon oikealle niin tästä löytyy synonyymeja, oikeinkirjoituksia jne .hankala vinkata, 8 edellisen loppu ja 6 9
minulla ei ole tuota ve ty.. onko sulla st sanasta lähteviä 8 ja 7 ja 9
Nuo kaikki taitavat aueta ainoastaan vastasanoilla. Pari olen saanut eli apilan ja kirjopikarililjan ja sori, jos tuli näin suoraan Olen jo aivan kypsynyt tähän relluun....Latin:
ei ensimmäistäkään aloitussanasta..
...... (6) ...... (6)
.... (4) ............. (13)
........ (8) .......... (10
........... (11) ......... (9) ja ne kaikki muut
Nuo kaikki taitavat aueta ainoastaan vastasanoilla. Pari olen saanut eli apilan ja kirjopikarililjan ja sori, jos tuli näin suoraan Olen jo aivan kypsynyt tähän relluun....et ole ainoa joka on kypsynyt...mutta..sinni ei Anna lopettaa..ehkä