Relaatio 148

  • Viestiketjun aloittaja minä vaan taas
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Häntä-ruudussa on iso aukko, kun jumissa ovat
pääsanasta ylös 13
Olii 7
Äi 11

Harja
pääsanasta vasemmalle 11 puuttuu

Mikä ihme on Rangaistus ja Harja ruutujen rajasana
Pul - Ruo 10

Näillä pääsisi varmaan taas eteenpäin.
 
ZuZu vierailija
Häntä-ruudussa on iso aukko, kun jumissa ovat
pääsanasta ylös 13 - kasvi, alkaa pääsanalla
Olii 7 - pistä wikin hakuun ;)
Äi 11 - juhlapäivä

Harja
pääsanasta vasemmalle 11 puuttuu - suositellaan käytettäväksi aamuin illoin

Mikä ihme on Rangaistus ja Harja ruutujen rajasana
Pul - Ruo 10 - useampaa ruo nauttiessa se viimeinen lajityyppi

Näillä pääsisi varmaan taas eteenpäin.
 
vierailija
Newman vikkasi yhdessä noista kolmesta (jos ei useammastakin) aloitetusta ketjusta, että se on taas geokätkö-rellu. Tuolla vinkillä pääsee alkuun ;) Toinen juttu on, että jatkaako sen pidemmälle.
Kiitos. Joo, tää relaatio jää tekemättä. Kun eka ruutu on vain hyvin pienelle ryhmälle tuttua sanastoa ja lähdeluettelo liian laaja alkaa arvailemaan, niin saa olla. Toivottavasti seuraava relaatio olisi parempi.
 
vierailija
Kiitos kaikista vinkeistä, nyt se on ratkaistu. ;) Ja kiitos tekijälle, vaikka näissä tällaisissa, joissa pitää itse keksiä niitä jatkoja ilman wikiä on aina kohtia, jotka ovat melkein mahdottomia kun ajatukset eivät vain kulje yksiin tekijän kanssa. Mutta kiva oli tehdä, samanlaisia saa kyllä laatia lisää.
 
Kiitos kaikista vinkeistä, nyt se on ratkaistu. ;) Ja kiitos tekijälle, vaikka näissä tällaisissa, joissa pitää itse keksiä niitä jatkoja ilman wikiä on aina kohtia, jotka ovat melkein mahdottomia kun ajatukset eivät vain kulje yksiin tekijän kanssa. Mutta kiva oli tehdä, samanlaisia saa kyllä laatia lisää.
Okei, kiitos palautteesta. Mielestäni relaatioissa kuuluukin olla juttuja, jotka vain jotenkin sujuvasti liittyvät toisiinsa ilman älytöntä wikittämistä. Hienosti olette tässä rellussani kaikki nuo ajatukseni kuitenkin jotenkin oivaltaneet. Seuraava relluni lähti juuri työn alle :)
 
vierailija Virgo
Kiitos hyvästä relaatiosta Lamp! Olen pitänyt vähän taukoa ratkonnassa ja sittenpä järki luistaa paremmin. Tänään Sarvi täyttyi, häntä kiristi pisimpään. Terveisin Virgo.
 
  • Tykkää
Reactions: lamp

Yhteistyössä