Kiitos hauskasta, hyvin etenevästä rellusta! En löydä näitä kahta puuttuvaa sanaa myöskään aamuaivoilla, joten kysytään :
1.1 oikea yläkulma tu-pi 8
1.2 keskellä ri-ma 10
1.1 oikea yläkulma tu-pi 8
1.2 keskellä ri-ma 10
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja kiitokset täältäkin Steppikselle mukavasta rellusta!Kiitos hauskasta, hyvin etenevästä rellusta! En löydä näitä kahta puuttuvaa sanaa myöskään aamuaivoilla, joten kysytään :
1.1 oikea yläkulma tu-pi 8 - lintu ja myös astia
1.2 keskellä ri-ma 10 - alku siitä oikealta
Ja kiitokset täältäkin Steppikselle mukavasta rellusta!
En mä tajua tätä siltikään, kun vaikka kuinka laittaa alkuun sanaa oikealta niin ei löydy.Ehkäpä siitä ois pitänyt mennä viiva, siitä oikealta tohon kyseiseen sanaan, en ois ikinä kyllä keksinyt ilman tätä vinkkiä =)
Ihan viereisen väliviivallisen sanan (joka yhdistyy Van.. ) alkuEn mä tajua tätä siltikään, kun vaikka kuinka laittaa alkuun sanaa oikealta niin ei löydy.
No nyt tajusin, ihan. väärää yhteyttä hainIhan viereisen väliviivallisen sanan (joka yhdistyy Van.. ) alku
Se taitaa kuulua pelkästään 1.1 ruutuun ja se 5 on tulos jos tärppääNo onhan kiva rellu taasen. Yhdistyykö 1.2 ruudun alaosassa Kesk yhd mihinkään? Viivoja ei ainakaan näy...1.1 ruudun oikea laita Yhd... - 5 ? josta saisi apuja seuraavaan ruutuun
Selvisikin heti kun olin kysyntKahta sanaa vailla tämä mukava rellu
1.1 oikea reuna ylhäältä ala tusy 8 josta 7 va
Olisko sulla rajasana Chee-Pale-Scar 11?1.1
vasen alakulma sanasta hul 9 ja 5,10
puu 8 ja 10 kasvimaan paikka ja siellä töitä tekevä
oikea yläkulma pirt 8 lintu ja kieltolain aikainen kuljetusastia
tul 7,8 elokuva
1.2
kiir 8 synt saatanan valtakunta
pukk 5,5,5 keltaisen perheen koira
karp 4,6 näyttelijä
KM!
Oletko päässyt etiäpäin? 1.1. pääsanasta vasemmalle on biisi, suom. miesartisti P.M.
Tuosta pääset muihin pääsanan jatkoihin, kun etenet.
(mulla vasta 55/148, niin ei ole apuja muille, vielä...)
Olisko sulla rajasana Chee-Pale-Scar 11? Mitä nää kaikki on? (Yks on jenkki, kaks suomalaisia)
1-1 pääsanasta 8 alas ja 10 alas? Sulla on varmaan se pääsanasta oikealle? 8 on se mitä se esittää
Alareunassa Kes-Hel-Kuum 7 Kuum pallo,
Kiitos
pääsanasta alas 10 väliviivalla - yhdyssanan alkuosa tulee pääsanasta, adjektiivi.
kunin 4 - enkuksi
oikea alalaita 6,3 jatkuu 11,7
vau 8 jatkuu 7
- nämä liittyy toisiinsa. Vau 8 on se mistä vau saa alkunsa. Sen jatko 7 mullakin puuttuu.