Relaatio 1107 Sananmuunnos

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tähän ei tainnut vielä olla aloitusta....

Onko kellään heittää apuja esim.
2.3 Kirsti Paakkanen vasen reuna Linn........ 2?
4.3. Alavilla mailla.... alareunan Tv-sarjat?

Paljon muitakin puuttuu, mutta noilla pääsisi taas eteenpäin.

vierailija
Tähän ei tainnut vielä olla aloitusta....

Onko kellään heittää apuja esim.
2.3 Kirsti Paakkanen vasen reuna Linn........ 2?
4.3. Alavilla mailla.... alareunan Tv-sarjat?

Paljon muitakin puuttuu, mutta noilla pääsisi taas eteenpäin.
Tää on kyllä tosi vaikee ja ihan liian paljon päättyviä ketjuja. Ekaan 2 mulla on vuorokaudenaika ja tokaan vaan se 4+6 musiikkiohjelma, missä ne esittävät toistensa kappaleita. Oisko sulla 2.3 Kirsti Paakkanen-ruutuun Olym ylävasen 18?

vierailija
Maatila ruudusta puuttuu kaikki alas ja oikealle - anyone?

Tää rellu on toisaalta kiva, kun ei ole pelkkää täyttämistä wikistä kopioimalla, mutta on kyllä osa sanoista aika kaukaa haettuja eikä pääse sellaista rentoa ajatuksenvirtaa tässä käyttämään :D

vierailija
2.5 Maatila ruudusta puuttuu kaikki alas ja oikealle =oikealle molemmat 5 löytyy ratkojat.fi

Alas 9 tai 6 ei mulla ole, mutta 6 alas tulee sitten 11 ja sen jatko on sähkö (alarajasana), auttaako tuo meitä yhtään 🙂 ?

vierailija
Sähköstä lähtee loogisesti maatilaan liittyvä aita-asia, mutta vieläkään en tiedä niitä 6 ja 9. Edit: keksin kutosen, ja alan miettiä ysiä. HYvin ne tolla aukee.
Jos vielä tuota ysiä pohdit, niin vinkkinä yleissana nelijalkaisesta maatilalla. Sen jatkosta 5 mulla puuttuu ja puuttuu tietty paljon muutakin eikä ole edes kaikki ruudut auki. Tuskastuttavan hitaasti on tämä edennyt ja varmaan jää kesken...

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
Jos vielä tuota ysiä pohdit, niin vinkkinä yleissana nelijalkaisesta maatilalla. Sen jatkosta 5 mulla puuttuu ja puuttuu tietty paljon muutakin eikä ole edes kaikki ruudut auki. Tuskastuttavan hitaasti on tämä edennyt ja varmaan jää kesken...
Joo, tää on ihan tällasta tuijottelua ja kahlaamista. Joskut saa pari sanaa kerrallaan, ihan voitto. Pääasiassa vaan yrittää jotenkin tajuta että mitä haetaan, ja apuja ei tule mistään koska ei ole juurikaan vastasanoja. Nää on aika ankeita, mutta yrittää aina voi - ja yhteistyöllä on saatu hankalampiakin tekeleitä maaliin =) Mulla on nyt 349 sanaa kasassa, ja kaksi ruutua enää kiinni. Etenee, etenee....

(Se vitonen on aku)

Viimeksi muokattu:
vierailija
Joo, tää on ihan tällasta tuijottelua ja kahlaamista. Joskut saa pari sanaa kerrallaan, ihan voitto. Pääasiassa vaan yrittää jotenkin tajuta että mitä haetaan, ja apuja ei tule mistään koska ei ole juurikaan vastasanoja. Nää on aika ankeita, mutta yrittää aina voi - ja yhteistyöllä on saatu hankalampiakin tekeleitä maaliin =) Mulla on nyt 349 sanaa kasassa, ja kaksi ruutua enää kiinni. Etenee, etenee....
Juu, en oikein ymmärrä pointtia laittaa pääsanasta yksi sana, joka ei jatku minnekään ja muitakin ketjuja, jotka eivät siten jatkukaan minnekään. Mulla on nyt kasassa 500 sanaa ja yksi ruutu kiinni, mutta epätoivo alkaa iskeä löytää enää yhtään mitään, kun vielä lähes 400 sanaa hukassa...

Juu, en oikein ymmärrä pointtia laittaa pääsanasta yksi sana, joka ei jatku minnekään ja muitakin ketjuja, jotka eivät siten jatkukaan minnekään. Mulla on nyt kasassa 500 sanaa ja yksi ruutu kiinni, mutta epätoivo alkaa iskeä löytää enää yhtään mitään, kun vielä lähes 400 sanaa hukassa...
Joo, tuttu tunne. MIkä ruutu sulla on kiinni?

vierailija
1.4 Aivokasvain ylös lähtevä 4 7?

Lisäksi oon aivan jumissa mm. seuraavissa ruuduissa, joihin en oo pääsanoistakaan saanut keksittyä juuri mitään:
1.5 Melonta
2.2 Polkujuoksu
3.5 Nokia
5.3. Tähtitaivas

Myös jos jollain on vinkata 4.4. Kahvi ruudussa alas Kahv... eteenpäin lähteviä sanoja, niin olisin kiitollinen!

En ole myöskään keksinyt mitä siitä kahvilasta pitäisi lähteä eteenpäin.

1.4. aivokasvain tulee toista kautta, ei voi löytää ilman vastasanaa (trust me,yritin)
1.5. melonta, mulla ei ole tässä myöskään muuta kun yksi sana suoraan alaspäin.
2.2 ylöspäin tuli toinen nimi pääsanalle , vasemmalle 5 pääsanan eka osa ja alas se joka tekee tällasta. Muut loistaa tyhjyydellään
3.5 tähtitaivaassa mulla on alapuolen sanat, tarviitko niitä?
Nokia-ruudussa mulla on paljon, siihen voin laittaa kohta vinkit, nyt en ehdi just

vierailija
En ole myöskään keksinyt mitä siitä kahvilasta pitäisi lähteä eteenpäin.

1.4. aivokasvain tulee toista kautta, ei voi löytää ilman vastasanaa (trust me,yritin)
1.5. melonta, mulla ei ole tässä myöskään muuta kun yksi sana suoraan alaspäin.
2.2 ylöspäin tuli toinen nimi pääsanalle , vasemmalle 5 pääsanan eka osa ja alas se joka tekee tällasta. Muut loistaa tyhjyydellään
3.5 tähtitaivaassa mulla on alapuolen sanat, tarviitko niitä?
Nokia-ruudussa mulla on paljon, siihen voin laittaa kohta vinkit, nyt en ehdi just
Tähtitaivaassa alas kaikki muut paitsi se pitkä mulla jo on.
Melonta mulla on myös tuo yksi alas, Polkujuoksuun sain vinkistä yhden lisää.

Yhteistyössä