Relaatio 1095 - Numerot

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan muitakin tämän relaation aloittaneita on, joten aloitan keskustelun.

Ruutu 2-1:
aloitussanasta vain yksi 4 kirjaiminen jatko on löytynyt, kaikki muu hukassa.

Ruutu 5-3:
Sanan pas. jatkot ovat melko hukassa, kaikkea mahdollista on tullut kokeiltua.

vierailija
Aika hankalalta vaikuttaa.
2-1-ruutuun olen saanut tuon saman 4-kirjaimisen, ruutu 5-3 ei ole vielä edes auki. Joten valitettavasti en voi olla avuksi. Voisitko auttaa aloitusruutuun rajasanan oikealle (lähtee kahdeksikosta). Ja 4-2 (geometria) -ruudussa, että mitä siinä oikean haetaan?

vierailija
Varmaan muitakin tämän relaation aloittaneita on, joten aloitan keskustelun.

Ruutu 2-1:
aloitussanasta vain yksi 4 kirjaiminen jatko on löytynyt, kaikki muu hukassa. - samat puutteet valitettavasti

Ruutu 5-3:
Sanan pas. jatkot ovat melko hukassa, kaikkea mahdollista on tullut kokeiltua. - en oo löytänyt yhtään jatkoa pas. sanalle :( Per. sanallekin oon löytänyt vain kaakkoon menevän jatkon ja pa. sanalle vain ylös menevän rajasanan
Mulla auki nyt ruudut 2.1, 3.1 (täynnä), 3.2 (täynnä), 3.3, 4.1, 4.2, 4.3 ja 5.3

vierailija
Aika hankalalta vaikuttaa.
2-1-ruutuun olen saanut tuon saman 4-kirjaimisen, ruutu 5-3 ei ole vielä edes auki. Joten valitettavasti en voi olla avuksi. Voisitko auttaa aloitusruutuun rajasanan oikealle (lähtee kahdeksikosta).
Ja 4-2 (geometria) -ruudussa, että mitä siinä oikean haetaan? - Jos et ole vielä alkuun päässyt, niin pääsanasta lähtevät löytyvät geo. wikistä kappaleen 2 alta

vierailija
Ei montaa ruutua vielä auki ja vähän jokapuolella jumittaa. Mutta ruudusta 2.1 ylös on Bamse

Saisko vinkkiä 3.1 alareunan rajasana Loh 5 ja 4.2 ruudun alaosassa Kolm... vasemmalle 8, alas 11 ja 8

vierailija
Täydellinen jumi, 10 ruutua auki, mutta eteenpäin ei pääse. Löytyiskö apua esim.
1.2 pääsanasta alaoikealle 10 ja sen vieressä 7+7
3.3 Fa Pä 9 oikealle tai 13. el ylös 13
5.1 MaPe rajasana vasemmalle 12

vierailija
Mulla valmiina 3.1 ja 3.2.
Apuja kaipaan
2.1 pääsanasta kaakkoon (4) ja sen alapuolella (5) (6) (9) tulee sanasta No...
3.3 pääsanan yläpuolella lähtee sanasta 13. E Ylös ,,(13) ja kaakkoon -> (,,8)..(12) ja
4.1 pääsanasta oikealle rajasana (14)

vierailija
Täydellinen jumi, 10 ruutua auki, mutta eteenpäin ei pääse. Löytyiskö apua esim.
Valitettavasti en pysty auttamaan. Mulla kans 10 ruutua auki, mutta ei ruutua 5.1, eli ehkä jossain muussa voisin olla sulle avuksi.
Voitko auttaa 3.3. 13. el. alaviistoon 8-12, 007 alas 6, elä ja anna ylös 8?

vierailija
Mulla valmiina 3.1 ja 3.2.
Apuja kaipaan
2.1 pääsanasta kaakkoon (4) ja sen alapuolella (5) (6) (9) tulee sanasta No...
3.3 pääsanan yläpuolella lähtee sanasta 13. E Ylös ,,(13) ja kaakkoon -> (,,8)..(12) ja
4.1 pääsanasta oikealle rajasana (14)
Suakaan en valitettavasti näissä pysty auttamaan :( Mutta kysyisin, voitko auttaa ruudun 2.1. kanssa, multa puuttuu pääsanasta lähtien vielä 4 lisäksi, alas 9 ja vasemmalle 7-6-5-7, sekä alhaalta rajasanasta ju. ylöspäin 6-4

vierailija
Suakaan en valitettavasti näissä pysty auttamaan Mutta kysyisin, voitko auttaa ruudun 2.1. kanssa, multa puuttuu pääsanasta lähtien vielä 4 lisäksi, alas 9 ja vasemmalle 7-6-5-7, sekä alhaalta rajasanasta ju. ylöspäin 6-4
Toki!
Vaihda rajasanan eka kirjain Ja perään Ä... seuraavan ylös saat tuosta ja sit sen (9) ett mikä tuo edellinen on.

vierailija
Eipä ole näihin apuja kun esim. 5.1. ruutu ei ole vielä edes auki. Mutta voitko vinkata Fa Pä ne muut kuin sen ysin kun itellä puuttuu ne kaikki kolme siitä lähtevää.

vierailija
Täytyy tuumata, et voe herra mun vereni, ja kaikki muut siunailut ja kirosanat vielä päälle!
On tää niin omituinen, ja hirveesti kirjoitusvirheitä lähes joka ruudussa, mitkä mulla nyt auki, eli vain 10 ruutua. Ruudussa 1.1. peräti kuusi virhettä! Pitäis varmaan näihin relluihinkin saada vapaaehtoinen tarkastaja ennen julkaisua, itellä ei rahkeet riitä. Erittäin positiivista ja harvinaistakin on, että ruudussa aihe pysyy samana, siitä ainoat kiitokset tekijälle.

(tsekkailen tän viestiketjun, jospa johonkin voin jeesailla, itekin muutamaan tartten apuja)

Yhteistyössä