Relaatio 1075 - Raha Ratkaisee

Jaahas taas ollaan niin jumissa ettei rajaa. Mulla on tommonen kunnon keko ton ekan kuvan alakulmassa, että löytyy iso osa sanoja, mutta sitten ei vaan niinku aukea. Luultavasti jos mistä tahansa suunnasta pääsee teenpäin, niin sitten varmaan toi koko vyyhti ratkeis? :D

Mutta otetaampa vaikka tuo kuva tuosta muakvasta keltaisesta ukkelista "lä- to" ja "si -> 5 6, niin kokeillaan jos sen sais niin saisinko ton lopun ratkeen.

Jaahas taas ollaan niin jumissa ettei rajaa. Mulla on tommonen kunnon keko ton ekan kuvan alakulmassa, että löytyy iso osa sanoja, mutta sitten ei vaan niinku aukea. Luultavasti jos mistä tahansa suunnasta pääsee teenpäin, niin sitten varmaan toi koko vyyhti ratkeis?

Mutta otetaampa vaikka tuo kuva tuosta muakvasta keltaisesta ukkelista "lä- to" ja "si -> 5 6, niin kokeillaan jos sen sais niin saisinko ton lopun ratkeen.
Löytyy wikistä luokka: simpsoneiden hahmot - joskin se on siellä väliviivalla.

• Tykkää
Reactions: Loriel
Se meidän mysteerisana, joka on neuvottu "viitta" on siis "merenkulun viitoitusjärjestelmän viitta".

Poikkeuksellisesti mun mielestä tämä rellu oli aika helppo, vaihteeksi meni ilmeisesti vaan logiikat yksiin. Kiitos =)

Ja siis autan mielelläni!

Viimeksi muokattu:
täytyy kyl sanoa että toi yks noista tossa alotisusivun alareunasa oleva 10 merkkinen sana. meni kyl hävyttömän kauan löytää vaikka mulla oli kaikki 6 vastasanaa :D:D:D

Mutta nyt alkaa kyllä puuskupuhi loppuun se 4 sanaa puuttuu.

1.1
A.. A...-> 3 7 <- Mu...
Fri.... -> 4 5

kuvittelisin että toi Fri on niinku sukunimi tossa, mutta ei vaan nyt löydy:(

täytyy kyl sanoa että toi yks noista tossa alotisusivun alareunasa oleva 10 merkkinen sana. meni kyl hävyttömän kauan löytää vaikka mulla oli kaikki 6 vastasanaa

Mutta nyt alkaa kyllä puuskupuhi loppuun se 4 sanaa puuttuu.

1.1
A.. A...-> 3 7 <- Mu... suomalainen rock yhtye, tekee covereita. toka sana on niinkun lemppariväännös siitä tyypin sukunimestä.
Fri.... -> 4 5

kuvittelisin että toi Fri on niinku sukunimi tossa, mutta ei vaan nyt löydy imdb, tämä ei ole henkilö =)

• Tykkää
Reactions: Loriel

Yhteistyössä