Löytyy wikistä Luettelo sen pinnanmuodoista.Mikä ihme on?
2.2 il ku 4 5
Kiitos.Löytyy wikistä Luettelo sen pinnanmuodoista.
Jos noista jotain apua?No mikähän ihme on aloitusruudun 1.1 pääsanan yläpuolella oleva hässäkkä...
jä. ylös 8 - ase
jä.jät... ylös 9 - myös erään planeetan kuu
sad. oikealle 5 - seuraus, kun sitä tulee paljon
ty.kal. vasemmalle 5 - wikin luokka-luettelossa, myös eräs sota
en keksi mitään näistä
Se oli sen alkuperäisen ase, mutta ne 4 on juhla, jossa se pujotetaan ja toinen synonyymi sille il.Kiitos (en vain ymmärrä miten se kylmä työkalu liittyy Beriin mutta ei se mitään)
Pähkäilen myös tuota 2.2 ruudun vasemman laiden Il. kummatkin 4, toinen yhdistyy Sor... ?
Tässähän tämä yö kuluu...Itse pähkäilen samassa ruudussa 2.2. olevia alhaalla vasemmalla lo 10 ja ku 12 - 4 ja kä 10 sekä oikeassa reunassa olevaa aa 11
Kiitos!
Lo 10 = wikin "katso myös", siitä selviää nuo muutkin varmaan
aa:ta ei ole
sekä ruudussa 1.2. pääsanasta ja hv lähtevää 8 sekä oikealla jy 3
8 pääsanan asukas, wikissä on
3 rockyhtye
Paljon muitakin on toki vielä keksimättä.
Ok, kiitos, korjasinTekijä jos sattuu täällä käymään, niin ruudun 2.2 alareunan Mer.......... (oikeasti 13) sanasta puuttuu yksi s (oli vähän hankaluutta löytää ennen vastasanaa)
Sa... toinen nimitys, myös onnenkaluVain yksi puuttuu ja mukana kaikki
Elikkäs 2.1 Ragnarök vasemman laidan Ki.. ja Sav.... yhdistävä 8
Kiitokset lampulle sukelluksesta skandien mytologiaan, hieno rellu
Eka r-r-r- toinen nimitys, mainittu siinä myös suoraan ja toka mihin se on merkitty, jotta sen löytääVielä uupuu:
2.1. oikealla ta 10 lala ja liittyy myös r-r-r
2.2. aa 11 ra
Lamppu on kyllä ihan paras näissä (imo)Tämä oli hauska! Ihan muutama sana puuttuu vielä.
1.2 vasen alanurkka: toisiinsa liittyvät 9 ja 13 (9 vieressä sy-- ja 13 vieressä af---)
9 se tunne 13 sen maalainen
2.2 oikea ylänurkka: 9 5 (vieressä ka-- ko--, ri- ja so-)
Ri-wikissä, Ri Suomessa
9 on ruotsalainen elokuvasarja, jonka elokuvia nuo ovatTämä oli hauska! Ihan muutama sana puuttuu vielä.
1.2 vasen alanurkka: toisiinsa liittyvät 9 ja 13 (9 vieressä sy-- ja 13 vieressä af---)
2.2 oikea ylänurkka: 9 5 (vieressä ka-- ko--, ri- ja so-)
Jospa noilla?Mun pitäis jtain kysyä eli
1-1:-
oikea alakulma Koht 13 --- 5 aik - lyhyt sellainen
Vasen reuna Kot 6 yleissana, SaTa 6-4 laulaja, Int 4 asui siinä
2-1:
Vasemmalla solk-vaip 6 kaapu
Vasemmalla Sav-Kiv 8 (en löytänyt synonyymiä tähän) wikin onnenkalut
Oikealla Laul 11 pienille tarkoitettu--- 10 Talv
Alhaalla Kamp 9 syötävää
Mainio rellu, kiitos taas =)
Mä jumitan ihan oudoissa kohdissa näköjään, kun näitä ei oo kysytty =D
1.2
oikea reuna ylälohko: tuo ja nas välissä oleva 9,13 Nidhöggr-wikistä löytyy
2.2
oikea reuna alalohko: ras 11 tai sat 5 mikä siellä sat päässä sanotaan olevan? Ja sitten selmmoinen paperilappu, jolla se pitäis löytyä.
2.1
vasen reuna ylälohko, aivot ei taivu noihin väreihin. pun7 ja sin+pun 8 ei lähde, vaikka on vastasanojakin (tosin puuttuu se pitkä missä vastasana on vaip). pun+sin 8 on violetin synonyymi (ja kai kirja kans), pun alas on kirja, väliin tulee kirjailija ja se pitkä on kans kirja
samoin vasen reuna alalohko, kaikki reunasanat on hukassa. tup-al 12, lik 15 ja lau 13 vaan nauraa mulle päivästä toiseen!
Kiitos, no niinpä löytyikin sieltä edellisen sanan wikistä. Olin sen jo täysin ohittanut, koska siihen ei mennyt viivaa =D Nämä edelliset nyt löydetty ja ärsyttää etten tajunnut tota värisekoituksen toista nimeä, se ois pitänyt kyllä älytä itse!
Puuttumaan jäi siis enää: 2.1 vasen reuna alalohko, tup-al -suk 12