Kivasti edennyt relaatio, kiitokset tekijälle
Dick 2.1
alanurkassa Kuk ja Meh välinen 10? on oikeasti 9 meh syöttää toukille
Kuk ja Kev välinen 11? kev ensimmäisiä kuk
1.2 ylhäällä Ves.. vasemmalle 5 tapa liikkua ves
Sop... ylös 6 sop tehty kokonaisuudesta,kiinteään hintaan tehtävä laajuudeltaan määritetty, jonka aikataulu on sovittu
Kts. Wikin Luokka:Suomalaisen muisnaisuskon pyhät pa... ja toinen on ilkeä yliluonnollinen olento2.2 alhaalla Uh...pa.... 10
Hii... 4+5 ylös
Kokeilitko keltaista voikukkaa muistuttavaa?Kiitos winkeistä. Mutta mutta.
Dick 2.1 alanurkassa
Kuk ja Kev välinen 11, mikään mun koittamista kevään ensi kukkasista ei ole käynyt,
samoin jatko saman ruudun yläosassa Urak... ylös 13 ja sen vasemmalla puolella Uin.., 12 ei
Terveisin: Tyhmä
Liittyy äänentoistotekniikkaanTervetuloa takaisin lamppu, kiva rellu
Minä pähkäilen 3.3 Tim-ruudun pääsanasta lähtevää 8 oikealle (ja samalla puuttuu siitä varmaankin yhdistyvät Rot... ja Jee...
Keksinkin tämän alemman. On ta-loppuinen yhdyssana, joka tulee siitä, kun ilmassa on isojen pommien jälkeen paljon no:a.Voisinko saada apua kahteen sanaan?
1.2. Donald: oikealla ba - 6 - val
2.2. Jack: oikea yläkulma: tu - 9 - ta sekä no. Kaikki vastasanat siis on, mutten keksi tätä.
Kiitos paljon etukäteen!
Voisinko saada apua kahteen sanaan?
2.2. Jack: oikea yläkulma: tu - 9 - ta sekä no. Kaikki vastasanat siis on, mutten keksi tätä.
Kiitos paljon etukäteen!
[/QUOTE
wikisanakirja ba Manksi ]
D.B.-wikissä lisänimi merkitsee ...Voisinko saada apua kahteen sanaan?
Kiitos paljon etukäteen!
Donald-wikissä tarkoittaa ...Kauan olen hakenut 1.2. domhn 8+10 mutta ei vaan löydy
Kirjailija1,3
Pat - Ran - Ben 2+8
Kirjailija1,3
Pat - Ran - Ben 2+8
Numeraali eli ...Kiitos vinkeistä
Ruudussa 1,2
niiden numeroiden keskellä oleva 8
Kuinka tyhmä sitä ihminen voikaan olla Kiitos.Numeraali eli ...
No niinpä _tietenkin_ Kiitos, oli mukavan kiva ja tuttu taas täytellä ja pähkäilläLiittyy äänentoistotekniikkaan
Kun kysyin niin sitten nuo ratkesi, paitsi tuoViimeisiä viedään…
1,3 Mak - Ruo 11
2,1 Tal - Sei 5 ja Eli 10
2,2 Res - Paj 11 sekä Val alas 5