Rela+Cuplaton?

Hei!

Aloitimme 2kk vanhallemme pari päivää sitten Cuplatonit, mutta jätimme samalla Relat pois. Cuplatonit eivät ole ainakaan vielä kovin auttaneet, tilanne on päin vastoin pahentunut, osasyy voi olla, että Relat on jätetty pois. Tietääkö kukaan voiko Rela-tippoja ja Cuplatonia käyttää samaan aikaan?
 
SEE
Rela-tipathan on maitohappobakteereita eli lisäävät vastustuskykyä ja tasapainottavat vauvan vatsaa ja suolistoa joka vielä kehittymätön, Cuplatonit taasen pilkkovat ilmaa pienemmäksi vatsassa ja näin helpottaa ilman poistuloa, eli siis 2 täysin eri käyttötarkoitusta joten molempia voi ja kannattaa käyttää!
 
Kyllä voi käyttää samaan aikaan, tosin silloin ei vain tiedä kumpi varsinaisesti auttaa.
Näin minulle sanottiin neuvolassa. Niillä on tosiaan eri käyttötarkoitukset, mutta eihän sitä aina tiedä mistä ne pikkuisen vatsavaivat johtuvat.

Meillä on nyt ollut cuplaton käytössä n. viikon ja tänään oli vasta nähtävissä jonkinlaista vaikutusta. Rela-tipat oli poissa käytössä jonkin aikaa ja otin pari päivää sitten uudelleen käyttöön.
 
Meillä ei suurempaa apua ollut reloista, cuplatonista tai disflatylistä. Ainoa mikä autto oli se että lopetti kaikki maailman tipat. Voi olla myös että aika teki tehtävänsä ja koliikki yksinkertaisesti loppui.
Mut cuplaton tosiaan puklutti, disflatyl oli paljon mielyttävämpi, helpompi antaakin.
ja voi antaa relaa ja pieruvalmistetta samaanaikaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Meillä ei suurempaa apua ollut reloista, cuplatonista tai disflatylistä. Ainoa mikä autto oli se että lopetti kaikki maailman tipat. Voi olla myös että aika teki tehtävänsä ja koliikki yksinkertaisesti loppui.
Mut cuplaton tosiaan puklutti, disflatyl oli paljon mielyttävämpi, helpompi antaakin.
ja voi antaa relaa ja pieruvalmistetta samaanaikaan!
Mun käsittääkseni noi mitkään tipat ei hirveesti koliikkiin tehoa, valitettavasti. Jotain apua niistä saattaa kuitenkin olla jos ilma- ja masuvaivat vähenne... mutta eivät ole varsinaisia "koliikkilääkkeitä"
 
Meillä ei käynyt kummatkaan.. Itse asiassa kunnon huudot olen kaikille kolmelle saanut aikaan noilla cuplatoneilla. Suosittelen myöskin vaihtamaan disflatyliin..

Relatipat meillä kovettivat vatsan ja tekivät siis massuvaivoja. Enpä tiedä, johtuiko allergioista, vai oliko muuten liian jytyä pienelle vatsalle.

Meillä ei käy mitkään öljypohjaiset itse asiassa ja käytössä on edelleen jekovit ja Gefilus plus maidottomat maitohappobakteerikapselit, jotka avaan lusikkaan ja lisään hieman nestettä. Ilman niitä ei meillä pärjätä. Ja tuo disflatyl oli meillä hetken käytössä ja auttoi jonkin verran, vaikka kyseessä oli allergioihin liittyvät vatsavaivat..

Suosittelen kuitenkin alkuunsa lähtemään myös siitä, että kaikki ylimääräinen pois ja sitten viikon kuluttua, ellei auta, niin kokeilla esim tuota disflatylia.

Mikäli olet hiljattain aloittanut d-vitamiinin annon, niin kokeilepa se lopettaa hetkeksi ja vaihtaa merkkiä, esim jekovittiin. Aika harvalla vauvalle ne käyvät niinkin pieninä kuin niitä on tarkoitus alkaa antaa.

 

Yhteistyössä