REklamoin

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
neulepaidasta, joka kutistui ekassa pesussa kahdella numerolla. Ja pesin siis oikein 40 asteessa ja kuosittelin kosteana, kuten aina vaikka pesuohjeessa ei ollutkaan tällä kertaa siitä mainintaa.

Samanmerkkisiä puseroita meillä useita ja pitäneet kutinsa aina.

Menin sitten valittamaan kauppaan ja ihan nätisti kerroin mitä on käynyt ja myyjä oli tosi tyly. Kysyi, että mitähän asialle sitten pitäisi tehdä. Sanoin, että en tiedä. Totesi, että "sä olet kuivannu tän kuivausrummussa" johon sanoin, että en edes omista sellaista ja että aivan ohjeen mukaan olen pessyt.

Sitten haki samankokoisen paidan toisen ja alkoi mitata. Sanoi minulle, että "mitä eroa näissä sinun mielestäsi on". Ei mielestään huomannut kokoeroa. NÄytin, että hihakin on 15 senttiä lyhempi kuin siinä paidassa mikä on pesty.

Lopulta totesi antavansa minulle uuden neuleen, mutta oli todella tyly ja vaikka sainkin uuden niin jäi sellainen olo, että eipä tarvi sinnekään kohta mennä takasin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pese sekin ja todennäköisesti saat mennä uudestaan valittamaan samasta ongelmasta. Toinen reitti on valittaa valmistajalle tai maahantuojalle.
Varmaan täytyiskin valittaa, mutta katotaan nyt.

Sit harmittaa kun mies ei ollut erityisen riemuissaan kun valitin asiasta. Tuhahti vaan. Oli siis miehen paita. Mua vaan pisti nyppimään.

mä tuppaan samaan ketjuun. meijän lapsen nokian talvikumpparit. ihmettelin noilla loskakeleillä että sukan pohjat märät, ensin laitoin sen piikkiin että eteisessä astunut lammikkoon tms. mutta sitten huomasin siinä että pohja alkanut irvisteleen liimauksesta. sormenpään kokoinen reikä. saappaat ostettu kyllä jo syyskuussa mutta otin ne käyttöön joskus marraskuussa. ja mielestäni ei lapsen saapas kokoa 23 pidä tuollein mennä.
no soitin saappaista ja saan tytölle sitten uudet saappaat tilalle! :)

Yhteistyössä