Rekkispino ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Voisinksmä saada jonkun tyhjentävän määritelmän, että millä tähän joukkoon jaloon pääsee mukaan? Ihan vaan että tiedän, kuuluuko mun ilmoittatua tähän ketjuun ollenkaan :xmas: ....

No ainaki superlyhyet hiukset on ehdoton vaatimus, ja muutenkin on suotavaa olla vähän "epänaisellinen" :D Ja läväreitä, tatskoja voipi olla myös!

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Okei. Mä osallistun läväreineni ja tatskoineni tähän pinoon, vaikka tukka onkin pidempi.
Eikös se ole tärkeintä, jos sisäisesti tuntee kuuluvansa joukkoon :xmas:

Mitäs mieltä muut on, hyväksytäänkö? Kyllä se tukka kuitenki on aika tärkeä kriteeri. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Jihuuuuu :D
Illasta saatte sitten ihastella ja vihastella miun uutta rekkisluukkia :whistle:

En malta oottaa!!! Mullaki olis tänään värjäysoperaatio sekä lyhennys..

Okei, tää ei ny oo kyllä läheskään sellanen keesi kun sulla :ashamed: Kun se miun parturi ei ollu hokassu et mä oikeesti tarkotan sellasta pelkkää keesiä, vaikka luulin olleeni melko selkeesananen... Joten hää oli päässään sitten suunnitellu vision... Tää on tällanen pehmee lasku keeseilyyn :whistle: Kuvaa ei vielä oo, kun tarttee vielä käydä suihkussa ja laittaa tää jotensakkii, kun ei ehitty tossa äsken... Laitan likan unille ja sit... :wave:

Yhteistyössä