Rekkari ja auton omistaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunari

Vieras
Tietääkö joku miten sai rekkarin perusteella selville auton omistajan? Onko netissä joku (ilmainen) palvelu sen selvittämiseen?

Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii kertoa :)

Miten toimin jos sain omistajan nimen selville, mutta siinä ei ollut numeroa ja nimen perusteella ei löydy puh. numeroa, ilm salainen.... Tai oikeastaan omistajaksi tuli pankki, mutta haltijan tietoja kaipaan. Vai pitääkö esim. kolaritilanteessa ottaa yhteys pankkiin... Pöljä minä - anteeksi :)

Eli soitan siis poliisille ja kerron että kolhaisin kyseistä autoa? Auto oli siis tyhjillään, en saanut heti puhuttua omistajan/kuskin kanssa ja minulla oli kiire joten otin rekkarin ylös ja lähdin pois. Ajattelin myöhemmin soittavani omistajalle ja kysyä mitä tehdään... Kun eihän vissiin nämä kuulu poliisille, jos keskenään sopii vai miten se menee?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli soitan siis poliisille ja kerron että kolhaisin kyseistä autoa? Auto oli siis tyhjillään, en saanut heti puhuttua omistajan/kuskin kanssa ja minulla oli kiire joten otin rekkarin ylös ja lähdin pois. Ajattelin myöhemmin soittavani omistajalle ja kysyä mitä tehdään... Kun eihän vissiin nämä kuulu poliisille, jos keskenään sopii vai miten se menee?

Eipä sulla taida olla vaihtoehtoja kun soittaa poliisille, jos et saa muuten tuon ko auton haltijan yhteystietoja. Poliisi kyllä saa ne tietoonsa, ja varmaankin asia menee niin päin, et poliisi ilmoittaa toiselle tyypille, et ottaa sinuun yhteyttä, koska jos sillä on esim. salainen nro, niiin ei poliisilla ole oikeutta tulla antaa sulle sitä.

Yhteistyössä