Reissuunlähtöterveiset palstakavereille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huspati Huta

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
28 140
15
36
En ole ehtinyt tutustua tähän palstauudistukseen vielä, ymmärsin, ettei y-viestejä voi tällä erää lähettää. Niinpä morjestan palstakavereita yleisesti! , Constanine, Mankell, HH, evita, Töllin Roosa, Keittiönoita, Ihamieli, Sininen, Gloria Mundi ja Merlion sekä kaikki muut mukavat palstalaiset, mukavaa kesää kaikille teille! Palaillaan kesän päälle yhteyksiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Heeei, hyvää kesää sullekin! =)

Anteeksi, tein sinusta Roosan, vaikka oletkin Ruusa, mutta parempi kai se kuin se Röllin....? :saint: :D

Toosa mikä toosa. :D

Niin joo, ja mulle kyllä tuli jo valmiiksi vähän ikävä, älä iäisyyksiä reissussa viivy.

En toki, kuun vaihteessa taas lennähdän kotimaahan! Olisi kiva laittaa sinullekin kortti, mutta ei tässä oikein kai nyt voi osoitetietoja vaihtaa, kun yyt ei toimi :/

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Kiitos kiitos, hyvää kesää sinullekin. Ja hyvää matkaa! =) :wave:

Hei, jos saan, lähettäisin mielelläni kortin, laita osoite tekstarina, jos tahdot :) *korttihullulahtanut*

Sillä ehdolla, että saan vastaviestinä sun osoitteen. :) Korttia voit odotella heinäkuun loppupuolella...

Kiitos kiitos, hyvää kesää sinullekin. Ja hyvää matkaa! =) :wave:

Hei, jos saan, lähettäisin mielelläni kortin, laita osoite tekstarina, jos tahdot :) *korttihullulahtanut*

Sillä ehdolla, että saan vastaviestinä sun osoitteen. :) Korttia voit odotella heinäkuun loppupuolella...

Ok, puhelin piippaa kohtsilleen =)

Vaihdellaan sitten, kun toimivat taas.

Ja ajatushan tärkein on, mähän ikäänkuin sain jo sen kortin.
Kiitos, siis! =)

Näinhän se on =) Juhannuksena Vegasissa aattelen Töllin Ruusaa!!! :D

Voit olla varma, että mä sitten vastavuoroisesti sua, silloin kun pulahdan järveen aattoiltana.

Vaihdellaan

Voit olla varma, että mä sitten vastavuoroisesti sua, silloin kun pulahdan järveen aattoiltana.

Me vähän harmiteltiin sitä, että ollaan jo naimisissa, olisi ollut hassua mennä Elvisnaimisiin Vegasissa :D

Vaihdellaan

Me vähän harmiteltiin sitä, että ollaan jo naimisissa, olisi ollut hassua mennä Elvisnaimisiin Vegasissa :D

Juku, mikä idea!
Aika tylsä juttu, että saadakseen useammat häät pitäisi erota... :whistle:

Yhteistyössä