Reissuun?

myy
Mun pitäisi lähteä linja-auto reissulle työ porukan kanssa.Ihan semmonen hupi reissu .Suunnittelin pojan ottaa mukaan.
Nyt kuitenkin oon ajatellu peruuttaa matkan.Minulla pelottaa että jos saan autossa ahdistuskohtauksen.Joskus oon saanu omassa autossa.
Tulee semmonen kauhea tunne ,ei sitä osaa ees kuvata.Tuntuu ett kuolee tai tulee hulluksi.
Pitkään aikaan tavallisessa elämässä ei oo mitään ollu.Kuljen töissä pyörällä ja liikun ihan tavallisesti.Tuntuu vaan ett se pelko vaanii taustalla.

mOI,

Minun mielestä kuulostaa siltä, että sulla saattaa olla paniikkihäiriö oireilua( huom sana oireilua...eli en sano että ois paniikkihäiriö..)
Voit itse ajatella, onko elämäsi esimerkiksi jollaintapaa stressaavaa, painaako mielessä jokin, vaikka päällisin puolin tuntuisikin menevän ihan hyvin.puhun kokemuksesta,itselläni paniikki/ahdistusolot alkoivat tietynlaisen stressin yhteydessä, paineet vaan kasautuivat...
Sun kannattaa kuulostella itseäsi, ja mun mielestä olisi ihan hyvä ottaa yhteyttä lääkäriinkin, varsinkin jos ahdistavat olot lisääntyy.Ei kannata jäädä odottelemaan että olo pahentuu...minä ainakin sain apua, kun hakeuduin lääkärin kautta eteenpäin.
Hyviä vointeja ja pidä huolta itsestäsi!
:hug:

Yhteistyössä