reissu pakkaamisesta

Meidän perheessä minä, mieheni, 2 lasta ja liuta eläimiä. Mies pakkaa omat tavaransa :LOL: :kieh: , minä omani+lasten+eläinten jutut. Ruennu pikkuhiljaa ahdistaa matkustaminen just sen takia, kun en jaksa sitä pakkaamista ja purkamista. Kumpa toi ukkelikin joskus osallistus lasten vaatteiden pakkaamiseen. Jos sitä ehdotan, niin se vaan tokasee, etten minä osaa :kieh: :headwall:
 
vieras
laita lista mitä kukin perheen jäsenistä tarvii,kaikki vaipoista lääkeisiin ,plttipurkit.nimi ja alle lista kaikkesta,ruksaa kun on kasissa,hirvee määrä tavaraa kun on 2 pientälasta ja kaksi aikuista.ihanaa lomaa teille
 
Meillä on piiitkä lista paperilla tavaroita ja juttuja jotka pitäisi ottaa mukaan, elokuussa lähdetään viikoksi mökille. ehkä muistan suurimman osan, mutten tiedä miten saan ne kaikki mahtumaan autoon :ashamed: Kun lähdössä on minä ja mies ja poika ja 2 kissa... kissojen kuljetushäkki vie just sen osan takapenkistä, mikä pojalta jää yli. Kattien wc-koppa tarttis saada myös mukaan... ei ole meitin mökki, niin sinne pitää vielä melkein kaikki mahdollinen :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita lista mitä kukin perheen jäsenistä tarvii,kaikki vaipoista lääkeisiin ,plttipurkit.nimi ja alle lista kaikkesta,ruksaa kun on kasissa,hirvee määrä tavaraa kun on 2 pientälasta ja kaksi aikuista.ihanaa lomaa teille
huh huomasin just etten oo listannu lääkkeitä enkä vaippoja. meillä ei kans mies osallistu pakkaamiseen, viime vuonna annoin hoitaa omat vaatteensa, kyllä äijän ilme oli näkemisen arvonen kun ei ollu itellensä kaikkee tarpeellista pakannu :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Looris:
Kumpa toi ukkelikin joskus osallistus lasten vaatteiden pakkaamiseen. Jos sitä ehdotan, niin se vaan tokasee, etten minä osaa :kieh: :headwall:
Meidän isi osaa myös pakata omat tavaransa, mutta minä en olisi tyytyväinen, jos lapsilla olisi vaatteet pakattu samaan tyyliin. Niitä olisi tosi vähän.

 
Noista lääkkeistä. varaa antihistamiinia vaikka kukaan ei allerginen olisikaan, hyttyset voivat olla tosi ärhäköitä. Kortisonivoidetta myös niihin hyttysenpistoihin. Ja jos iskä pakkaa kossupullon, se voi kaivata buranaakin. ;)
 

Yhteistyössä