Reisi-vatsa-peppu-jumppa kansalaisopistolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos lähdette tämmöiseen jumppa ryhmään, niin millainen teidän lähtökunto on?

Mun teki mieli,kun syytä todellakin olisi, mutta olen niin rapakunnossa että hirvittää. Sit hävettää siellä, kun porukka on kuitenkin jotain super timmiä jotka vaan kuvittelee tarvitsevansa kiinteytystä tai käyvät tuolla vaan ylläpitämässä kuntoa. Ja kun ei ole edes kaveria mukaan lähtijäksi, niin en taida uskaltaa mennä.

En usko että on mitään timmiä (eiköhän sellaiset käy jollain salilla tai liikuntastudioilla). Käsittääkseni aika kirjavaa porukkaa käy kansalaisopiston jumpissa ja sellaisia jotka ei halua maksaa itseään kipeäksi kuulumisesta johonkin kuntokeskusosakkuuteen. Ite kävin kansalaisopiston joogassa joskus ja porukkaa oli miehiä ja naisia, nuoria ja eläkeläisiä. Itseään peilistä peilaajat puuttuivat. Ei tarvinnut hävetä yhtään :)
Jos epäilet onko liian rankka jumppa, soita ja kysy minkätasoinen jumppa on.

No itse kävin viimevuonna tässä kansalaisopiston jumppatunnilla ja siellä oli tupa piukassa enemmän ja vähän enemmän pulskaa emäntää ja siellä sitten vaaputtiin sinne sun tänne ja yritettiin pysyä tahdissa.

Ihan ok jumppia siellä, ehkä hivenen tehokkaampaa jumppaa saa kuntosaleilla, mutta kyllä sielläkin hien pintaan saa.

Sinne vain rohkeesti. Ne tiukat timmit tyttelit ja naiset käy kuntosaleilla, niitä ei pahemmin noissa jumpissa näy

Yhteistyössä