Reino Nordin sai jodelkansan pöyristymään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tuollainen ole lainkaan yhdentekevää. Mielipiteet vaikuttavat ja niillä pyritään vaikuttamaan muihin. Tällainen voi vaikuttaa haitallisesti esimerkiksi varhaisnuoriin ja nuoriin, jotka päättävät noudattaa tämän "omilla aivoillaan ajattelevan" mielipiteitä.

Ei tuollainen ole lainkaan yhdentekevää. Mielipiteet vaikuttavat ja niillä pyritään vaikuttamaan muihin. Tällainen voi vaikuttaa haitallisesti esimerkiksi varhaisnuoriin ja nuoriin, jotka päättävät noudattaa tämän "omilla aivoillaan ajattelevan" mielipiteitä.

Eli on parempi upota muiden mukana suohon, kuin uskoa kaikki sokeasti mitä toiset sepittää.

Useimmiten haitallista on nimenomaan se ettei ihmine kykene ajattelamaan itsenäisesti. Kuten nyt vaikkapa hyppääminen mukaan Pro Palestina meininkiin, koska Ylekin komppaa ja on ihan oikein ja fiksua jättää omat aivot pellolle ja muiden mukana julistaa toivetta juutalaisten kansanmurhasta.

Aivan. En minäkään käytä mitään kemikaalimassaa ihollani. Oliko ihosyöpiä edes olemassa ennen näitä mömmöjä? En tiedä?

@Lispetti kerrotko meille?

Voimakkaalta auringonvalolta kannattaa suojautua , ja parhaiten se tapahtuu olemalla varjossa tai suojaamalla kehoa vaatteilla. Aurinkovoiteet suojaavat palamiselta, ja jos palaa toistuvasti, se voi edistää melanooman syntymistä yhdessä muiden tekijöiden kanssa.

Aurinkovoiteita on ollut tiettävästi jo useita vuosikymmeniä.

Melanooma on eniten yleistyvä syöpä länsimaissa.

Eli on parempi upota muiden mukana suohon, kuin uskoa kaikki sokeasti mitä toiset sepittää.

Useimmiten haitallista on nimenomaan se ettei ihmine kykene ajattelamaan itsenäisesti. Kuten nyt vaikkapa hyppääminen mukaan Pro Palestina meininkiin, koska Ylekin komppaa ja on ihan oikein ja fiksua jättää omat aivot pellolle ja muiden mukana julistaa toivetta juutalaisten kansanmurhasta.
Siis Yle ja muuthan ovat nimenomaan tuomitsemassa tuota juutalaisten suorittamaa kansanmurhaa. Mutta kaukana taidetaan olla aurinkorasvoista.

Tuo Nordinin pariskunta ei ole sellainen, jonka neuvoja välttämättä kannattaa seurata, mutta tee toki, miten itse haluat, eli seuraa, äläkä vain ajattele itse..

Tuo Nordinin pariskunta ei ole sellainen, jonka neuvoja välttämättä kannattaa seurata, mutta tee toki, miten itse haluat, eli seuraa, äläkä vain ajattele itse..

Mitä sönkötät. Edellä valititti ettei ole hyvä ajatella itsenäisesti ja mun mielestä on. Reino ja Maria Nordin ei todellakaan ole se mistä pitäsi pöyristyä. Tai ainakaan minä en.

Kenen neuvoja sinä seuraisit?

Mitä sönkötät. Edellä valititti ettei ole hyvä ajatella itsenäisesti ja mun mielestä on. Reino ja Maria Nordin ei todellakaan ole se mistä pitäsi pöyristyä. Tai ainakaan minä en.

Kenen neuvoja sinä seuraisit?

No vaikkapa melanomasta puhuttaessa ihotautilääkärin/syöpälääkärin. Sinäkö valitsisit itseoppineen hyvinvointivalmentajan ja hänen muusikkopuolisonsa ohjeita? Kaikin mokomin.

Mihin ihminen rasvaa tarttee, ajattelee vaan ihonsa sileäksi ja kauniiksi. Vai miten ne vaimon opit meni

Juu ajattelun voimalla. Ajattelulla kaikki hoituu.

Se on muuten jännä, että nykyään, kun tutkittua tietoa on valtavasti, vaikkapa nyt syövästä ja sen synnystä, tietty kansanosa vaikuttaa vain tyhmentyvän ja osa sitten haksahtaa näiden itseoppineiden juttuihin, ja hehän näillä opeillaan rahastavat.

Yhteistyössä